حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

قرآن باید شرایط کنونی جهان را تغییر دهد

قرآن باید شرایط کنونی جهان را تغییر دهد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه قرآن باید شرایط کنونی جهان را تغییر دهد، گفت: جامعه قرآنی پیشرو هستند و باید نقش قرآن را در تغییر جامعه و سطح جهان برای تحقق حکومت و تمدن اسلامی را نشان دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر سه‌شنبه در آیین اختتامیه چهل و هفتمین دوره سراسری مسابقات قرآنی مرحله استانی گفت: قرآن کریم معجزه باقیه پیامبر اسلام (ص) است و هر کسی در هر سطحی از علم و حتی بی‌سواد باشد به نحوی از این کلام الله مجید بهره‌مند می‌شود.

وی با بیان اینکه منتظر اجرای عدالت در جهان هستیم، افزود: استعمارگران و دشمنان قرآن و اسلام از هیچ ظلم و جنایتی در دنیا فروگذار نیستند و در هیچ جای دنیا مکان امنی نگذاشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه قرآن مهجور بوده چون ستمگران شرایط را تغییر دادند اما اکنون در آخرالزمان باید قرآن به جایگاه اصلی خود برگردد تا دیگر مهجور نماند، گفت: موج عدالت‌خواهی و عدالت‌طلبی از ایران اسلامی شروع شده اما اکنون در سطح دنیا فراگیر شده است و گرایش به اجرای عدالت پیدا کردند.

عبادی به جنایات رژیم غاصب اسرائیل و استعمارگران غربی در غزه و کشتار میلیونی مردم در سطح جهان اشاره کرد و ادامه داد: امروز قرآن باید شرایط کنونی جهان را تغییر دهد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه هر کسی به هر نسبتی که پایبند به نسخه قرآن باشد زیبایی وجودش می‌درخشد، گفت: امروز بیش از همه در آستانه تمدن اسلامی قرار داریم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب به قله‌ها نزدیک می‌شویم و پیچ تاریخ را می‌گذرانیم و این دیگر وظیفه انسان است که کار و تلاش کند چون بنا نیست تمدن اسلامی با معجزه ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه شما جامعه قرآنی پیشرو هستند، عنوان کرد: باید شما که این افتخار بزرگ را دارید نقش قرآن را در تغییر جامعه و سطح جهان برای تحقق حکومت و تمدن اسلامی نشان دهید.

امام جمعه بیرجند در پایان با بیان اینکه امام راحل زمینه تشکیل حکومت اسلامی را ایجاد کرد، یادآور شد: از آیت‌الله خزعلی نقل است که در جلسه‌ای با حضور امام، موضوع مرمت و بازسازی مدرسه فیضیه را مطرح کردم. امام فرمودند ماموریت من ساخت مدرسه و مسجد و حسینیه نیست. من سه ماموریت دارم؛ اول تشکیل حکومت اسلامی در ایران، دوم بیداری مسلمین جهان و سوم زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر(عج).

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از