حالت تاریک
نمازگزاران بیرجندی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند
با راهپیمایی جمعه‌ خشم؛

نمازگزاران بیرجندی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

نمازگزاران بیرجندی روز جمعه همزمان با سراسر استان در مراسم جمعه‌های خشم در حمایت از حزب‌الله و مردم مظلوم لبنان و فلسطین و همچنین محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی، راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، نمازگزاران بیرجندی پس از برپایی نماز جمعه با انجام راهپیمایی از محل مسجد و مصلای المهدی(عج) تا میدان نماز این شهر با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا» جنایت‌های این رژیم غاصب را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی، همبستگی خود را با مردم غزه و فلسطین  و حزب‌الله و مردم لبنان فریاد زدند. صهیونیست‌ها در جنایات اخیر خوی درندگی و سبعیت خود را به جهانیان نشان دادند تا ثابت کند همچون ارباب خود، استکبار جهانی کوچکترین اعتقاد و پایبندی به رعایت قواعد بین‌المللی در زمان جنگ ندارد.

قشرهای مختلف حاضر در راهپیمایی موسوم به «جمعه‌های خشم» در سراسر استان، با محکومیت شدید جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی، اقدام عملیاتی سازمان‌های مدعی حمایت از حقوق بشر در مهار این رژیم کودک‌کش را خواستار شدند.

قریب به یک سال از جنگ اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه می‌گذرد و این رژیم نه تنها به هیچ یک از اهداف خود (یعنی خلع سلاح غزه، نابودی حماس و اخراج فلسطینیان) دست نیافته است، بلکه با حجم جنایاتی که در غزه رقم زده است، افکار عمومی آزادگان عالم را علیه خود بسیج کرده است.

رژیم موقت صهیونیستی امروز که خود را در صحنه میدان و نبرد رو در رو با مقاومت فلسطینی ناتوان یافته است، سعی دارد با گسترش دامنه جنگ به لبنان با تنفس مصنوعی از سقوط و مرگ زودهنگام خود جلوگیری کند، اما بی تردید پیروز این نبرد حزب الله رشید و غزه مقاوم است.

انتهای خبر/10

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از