حالت تاریک
در آستانه هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه «طرح اسوه» در سرایان گشایش یافت

نمایشگاه «طرح اسوه» در سرایان گشایش یافت

نمایشگاه «طرح اسوه» در سرایان با راه‌یابی 12 پایگاه مقاومت بسیج این شهرستان به مرحله شهرستانی گشایش یافت.

به گزارش خاورستان، نمایشگاه «طرح اسوه» با راه‌یابی ۱۲ پایگاه‌ مقاومت بسیج در قالب ۱۲ غرفه با حضور مسئولان و فرماندهان پایگاه‌ها و بسیجیان درسالن اجتماعات حوزه وهب شهر سرایان افتتاح شد.

 سرهنگ حسین خدادادی، فرمانده سپاه شهرستان سرایان در آیین افتتاح این نمایشگاها با قدردانی از تلاش  پایگاه‌های مقاومت بسیج در برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: از مجموع ۶۰ حوزه محلات در  شهرستان سرایان۱۲ پایگاه موفق به کسب نمره لازم برای شرکت در مرحله شهرستانی نمایشگاه طرح اسوه شدند.

وی با بیان اینکه پس از ارزیابی فعالیت‌های ابتکاری غرفه های شرکت‌کننده، پایگاه‌های برتر به مرحله استانی راه می‌یابند افزود: سال گذشته یکی از پایگاه‌های شهرستان با انتخاب در مرحله استانی توانست به مرحله کشوری راه یابد.

فرمانده سپاه شهرستان سرایان برپایی این نمایشگاه را برای کسب تجربه و موفقیت‌های سایر پایگاه‌ها موثر دانست و ادامه داد: در قالب این نمایشگاه توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج نسبت به ارائه خدمات فرهنگی، امدادی، عرضه صنایع دستی بومی محلی و محصولات مشاغل خانگی برای بازدید و استفاده مردم اقدام شده است.

سرهنگ خدادادی خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه اسوه نشان‌دهنده تلاش و اخلاص نیروهای جان برکف بسیجی در خدمت به مردم است و باید حمایت شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از