حالت تاریک
بسته خبر ورزشی خاورستان؛

نونهالان هندبالیست آیسک قهرمان رقابت‌های کشوری

نونهالان هندبالیست آیسک قهرمان رقابت‌های کشوری

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از قهرمانی هندبالیست‌ها، درخشش بانوان ووشوکار و کسب ۴ مدال جودوکاران وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، تیم هندبال نونهالان آیسک به عنوان نماینده استان خراسان‌جنوبی قهرمان مسابقات هندبال منطقه یک کشور در رده نونهالان (متولدین ۸۶) شد وجام قهرمانی را به خانه برد.

این تیم صبح امروز در سومین مسابقه خود مقابل تیم مطرح سبزوار بعنوان نماینده استان خراسان رضوی ظاهر شد و با ارائه یک بازی اصولی و مقتدرانه با نتیجه ۲۱ بر ۱۶ به پیروزی دست یافت.

این مسابقات یادبود دکتر "بسکی" پدر طبیعت ایران، به میزبانی گنبد کاووس در استان گلستان با شرکت ۴تیم از استان‌های خراسان جنوبی، شمالی، رضوی و گلستان برگزار شد.

درخشش بانوان ووشو 

تیم ووشو بانوان استان در مسابقات قهرمانی کشور ووشو به میزبانی مشهد مقدس برگزار و اعضا تیم استان موفق شدند در رده نونهالان

ساریناجعفری در وزن منفی ۲۷، زهرا استانستی در منفی۳۳کیلوگرم،نازنین زهرارضایی منفی ۳۹ کیلوگرم مقام سوم و در رده نوجوانان زهرایل در منفی ۶۰ کیلوگرم دوم و رده جوانان ساجده دروگر منفی ۵۲ کیلوگرم مقام دوم و بزرگسالان محدثه برزگر منفی ۴۸ کیلوگرم مقام سوم و فاطمه استانستی منفی ۵۲ مقام دوم و سارامحمدی منفی ۷۰ کیلوگرم مقام سوم را از آن خود کردند.

کسب ۴ مدال جودوکاران 

هشت جودوکار استان در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه جاری به مسابقات انتخابی مناطق در سالن کبکانیان تهران اعزام شدند تا در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اعزام به مسابقات آسیایی شرکت کنند.

در این دور از مسابقات انتخابی تیم‌های ملی جودو نوجوانان و جوانان شب گذشته چهار جودو کار استان صاحب مدال شدند و هم اکنون از امروز در اردوی تیم ملی حضور دارند.

در نوجوانان سبحان حکیمی با وزن ۶۶ کیلوگرم موفق به کسب نقره و در جوانان نیز امیر حسن نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم مدال برنز، امیر حسین نقی پور در وزن ۸۱ کیلو مدال طلا و امیرحسین شهیدی در وزن ۱۰۰ کیلوگرم مدال طلا کسب کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از