حالت تاریک
قهرمان ملی دارت در مسابقات بیماران خاص :

هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی است

هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی است

قهرمان دارت در مسابقات کشوری بیماران خاص گفت: بزرگترین هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی این رشته است که امیدوارم با عنایت پرودگار و حمایت مسئولان بتوانم به این خواسته‌ برسم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی  «خاورستان»، امیر جواد شفیعی ورزشکار رشته دارت است که در پاییز امسال توانست در رقابت‌های بیماران خاص قهرمانی کشور در رامسر مدال طلا را به دست آورد این ورزشکار پرتلاش که ۱۷ سال سن دارد از حدود ۵ سال پیش به صورت حرفه‌ای در رشته دارت فعالیت می‌کند.

بیماری‌اش هموفیلی است اما سعی کرده با ورزش هیچ وقت به بیماری فکر نکند و با انجام فعالیت‌های ورزشی به مبارزه با بیماری بپردازد و بر این عقیده است که ورزش در افزایش روحیه و نشاط اجتماعی او بسیار تأثیر گذار بوده است.

کسب ۲ مدال نقره در رقابت‌های کشوری از دیگر افتخارات این دارتر نوجوان است.

او سطح رقابت‌های کشوری رامسر را بالا بیان کرد و افزود: بهترین‌ها از استان‌های دیگر در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند و همین موضوع سطح کیفی مسابقات را افزایش داد.

به گفته وی در کنارم برادرم هم در رشته پتانک شرکت کرد که نائب قهرمان شد و خانم حسینی هم از خراسان‌جنوبی در شطرنج دوم شد.

این نوجوان بیرجندی در مورد رشته ورزشی دارت هم گفت: رشته بسیار خوبی است تمرکز زیادی لازم دارد و با توجه به این که انفرادی است در مدت زمان کوتاهی می‌توان در آن رشد قابل چشمگیری داشت.

به گفته شفیعی منتهی استقبال چندانی از این رشته نمی‌شود در صورتی که قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیاری در آن نهفته است. 

وی تاکید کرد: اگر حمایت‌ها افزایش یابد می‌توان در آن به سرعت پیشرفت کرد و حتی پیراهن تیم ملی را پوشید که بزرگترین هدفم همین است و امیدوارم با عنایت پروردگار و حمایت مسئولان به آن برسم.

وی از حمایت‌های هیئت بیماران خاص استان و به خصوص رئیس سابق این هیئت رضایت کامل دارد و امیدوار است که با تداوم فعالیت ایشان ورزشکاران این رشته همچنان در سطح ملی بدرخشند.

وی در مورد امکانات و تجهیزات در اختیار این هیئت نیز گفت: سالن مجهز و بسیار خوبی در اختیار داریم منتهی فقط به دلیل فراهم نبودن امکانات گرمایشی در فصل سرد سال امکان استفاده از آن وجود ندارد و مجبوریم در منزل تمریناتمان را ادامه دهیم که نیاز است مسئولان ورزش و جوانان استان در این رابطه اقدام اساسی انجام دهند.

به گفته وی حمایت‌ از ورزشکاران قهرمان بیماران خاص از سوی ورزش و جوانان رضایت بخش نیست و نیاز است در این رابطه هم متولیان امر نگاه ویژه‌تری داشته باشند.

شفیعی کمبود مربی و امکانات را از دیگر چالش‌های پیش رو برای فعالیتش در رشته دارت بیان و تاکید کرد: امیدوارم که با ثبات در مدیریت هیئت و نبود تغییرات در بدنه آن مشکلات ورزشکاران بیشتر نشود.

 وی در پایان از حمایت‌های اسلامی رئیس سابق هیئت بیماران خاص و صباغ که در ورودش به این رشته و موفقیتش تاثیر گذار بودند قدردانی کرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از