حالت تاریک
مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی خراسان‌جنوبی خبر داد؛

هدیه خنکای تابستان با اجرای پویش نسیم مهربانی

هدیه خنکای تابستان با اجرای پویش نسیم مهربانی

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی از اجرای پویش نسیم مهربانی در جهت تامین دستگاه سرمایشی برای خانواده‌های بی بضاعت در مناطق محروم استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،محمد عرب با اشاره به فرارسیدن ماه‌های گرم سال گفت: طرح اهدای وسایل سرمایشی به خانواده‌های نیازمند در قالب پویش نسیم مهربانی اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی ادامه داد: در اجرای این طرح با همکاری مراکز نیکوکاری برای خانواده‌های نیازمند که توان خرید وسائل سرمایشی و کولر در فصل گرم سال را ندارند وسایل سرمایشی خریداری و به آن‌ها تحویل داده می‌شود.

وی با قدردانی از همراهی خیران که در اجرای همه طرح‌های این مجموعه یاریگر نیازمندان بوده‌اند از مردم نیکوکار استان خواست‌ در اجرای این پویش هم کمیته‌امداد را همراهی کنند.

عرب همچنین به راه‌های اتصال به این مهربانی هم اشاره کرد و افزود: مردم نیکوکار می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به ادارات کمیته‌امداد و مراکز نیکوکاری با واریز به شماره کارت 6037997950067950 و یا از طریق سامانه الکترونیکی نیکوکاری می‌توانند همراه این نهاد باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از