حالت تاریک
هزینه ۷۱۰ میلیاردی برای نونوارشدن ماشین‌آلات راهداری خراسان‌جنوبی
رئیس اداره ماشین آلات راهداری خراسان‌جنوبی خبر داد:

هزینه ۷۱۰ میلیاردی برای نونوارشدن ماشین‌آلات راهداری خراسان‌جنوبی

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی ازخرید ،تجهیز ، تعمیر و بازسازی، ماشین آلات راهداری با اعتبار ۷۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، حسن سپاهی  با بیان این که انجام عملیات راهداری علاوه بر نیروی راهدار باتجربه به ماشین آلات راهداری مجهز نیاز دارد و براین اساس از ابتدای امسال تا پایان شهریور مبلغ 229 میلیارد ریال در زمینه تعمیر و بازسازی و مبلغ 481 میلیارد ریال جهت خرید ماشین آلات و تجهیزات راهداری تامین اعتبار شده است. 

وی در ادامه گفت: بازسازی 8 دستگاه ماشین آلات راهداری و همچنین برنامه ریزی تعمیر راه اندازی سایر ماشین آلات با اعتبار 88 میلیارد ریال در حال انجام است.

رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به 2539 مورد انجام تعمیرات و سرویس ماشین آلات در ۶ ماهه اول امسال اشاره کرد و افزود: بدین منظور 10802 قطعه انواع لوازم یدکی مورد نیازخرید و تعویض شده اند.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی در ادامه بیان کرد: برای خرید لاستیک ، تامین روغن و سوخت مصرفی ، خرید تیغه گریدر و سایر اقلام مصرفی ماشین آلات ۵۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

سپاهی تصریح کرد: در حال حاضر در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ۱۴۶ خودرو نیمه سنگین شامل انواع کامیون و کامیونت و ۱۲۵ خودرو سنگین شامل انواع ماشین آلات عمرانی مشغول فعالیت‌های راهداری هستند.

وی در ادامه گفت: تمامی ماشین آلات راهداری مجهز به سامانه‌های ردیاب ماهواره‌ای می‌باشند که عملکردشان از قبیل؛ سرعت، موقعیت، مسیر حرکت، پایش و کنترل آن‌ها در طول شبانه روز امکان‌پذیر است.

رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف مهم سازمان راهداری، نگهداری و آماده به کار بودن ماشین آلات راهداری و بروز رسانی دستگاه ها جهت خدمات رسانی مطلوب به کاربران جاده‌ای است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از