حالت تاریک
هفته پرکار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی خبر داد:

هفته پرکار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت هفته ملی کودک، جشن‌ها و برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کند و هفته پرکاری دارد.

مهدی مظهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» گفت: از ١٤ تا٢٠ مهرماه هر سال به‌عنوان هفته ملی کودک نامگذاری شده است که به همین مناسبت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی جشن‌ها و برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کند و هفته پرکاری دارد.

وی افزود: شعار هفته کودک سال ١٤٠٣ «برای کودکان برای آینده» است که زمینه‌ساز شخصیت تک‌تک بچه هاست و آینده آنها را می‌سازد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی بیان کرد: در غرفه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت هفته ملی کودک، برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود که چکیده و نمایی از مجموعه فعالیت‌های کانون پرورش فکری است.

مظهری ادامه داد: به مناسبت هفته ملی کودک در مرازک کانون در سطح استان غرفه نوشتن خلاق، غرفه کاردستی و اوریگامی، سفال و مجسمه‌سازی، نقاشی، فعالیت‌های علمی، بازی‌های خلاق، قصه‌گویی و... برپا شده است.

وی بیان کرد: همچنین ماشین‌های سیار کانون هم طی این هفته خیلی پرکار هستند و در مناطق مختلف، حاشیه شهر‌ها و مناطق روستایی حضور پیدا کرده و جشن‌های هفته ملی کودک را برای کودکان محروم اجرا می‌کنند. در‌ این‌ خصوص مناطق مختلف استان؛ از روستا‌های طبسین و دهسلم از جنوب استان گرفته تا روستا‌های گزیک و فورگ و درمیان در شرق استان و روستا‌های مختلف قاین پوشش داده شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: در هفته ملی کودک در ١٢ مرکز کانون در شهرستان‌های استان برنامه‌هایی در حال اجرا است که در مجموع یک‌هزار برنامه توسط کانون و دیگر دستگاه‌های اجرایی در این هفته اجرا می‌شود.

مظهری افزود: با همکاری فراجا و ورزش و جوانان پنج نشست تخصصی با هدف توجه والدین به آسیب‌های اجتماعی برگزار شده است.

وی از راه‌اندازی کانون فناوری‌های نوین ایران با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با علوم پایه و فناوری‌های جدید خبر داد که لازمه آن مشخص شدن ساختمانی مناسب برای این منظور است تا کانون تجهیز آن را انجام دهد.

انتهای پیام/٧

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از