حالت تاریک
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

وحدت نیروهای مسلح و مردم دشمن‌شکن است

وحدت نیروهای مسلح و مردم دشمن‌شکن است

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: تا وحدت بین همه نیروهای مسلح و آحاد مردم وجود دارد قطعاً انقلاب شکست‌ناپذیر است و دشمن مأیوس خواهد شد.

به گزارش خاورستان، سردار محمدرضا مهدوی شامگاه چهارشنبه در گردهمایی فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان به میزبانی ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان‌ جنوبی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: آنچه که امروز ما شاهد هستیم در حوزه نیروهای مسلح سر سفره دفاع مقدس نشسته‌ایم و مدیون تجربیاتی هستیم که از دفاع مقدس به یادگار مانده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: امروز اگر امنیت و آرامشی هست و ما به عنوان نیروهای مسلح در جامعه توانستیم نقش خودمان را به خوبی ایفا کنیم مرهون زحمات، تلاش‌ها و ایستادگی‌هایی که در دفاع مقدس و سال گذشته در دفاع از انقلاب اسلامی داشتیم به ویژه مدیون شهدای گرانقدر نیروهای مسلح هستیم به خصوص فرماندهان شهید اعم از ارتش، سپاه، فراجا و همه عزیزانی که تا پای جان ایستادند و با نثار خون خودشان آرامش و امنیت را ارمغانی به کشور عزیز اسلامی هدیه کردند.

وی با بیان اینکه توکل به خدا رمزی است که همواره در طول هشت سال دفاع مقدس عامل موفقیت بود خاطرنشان کرد: رهبری‌های داعیانه امام رحمت الله، گوش به فرمانی که سربازان امام داشتند و وحدت فرماندهی از عواملی بود که در دفاع مقدس توانستیم به پیروزی‌های بزرگ دست پیدا کنیم.

سردار مهدوی بیان کرد: وقتی تاریخ را نگاه کنیم، می‌بینیم هشت سال دفاع مقدس تکه‌ای برجسته از تاریخ است مانند قله‌ای می‌درخشد چون برای اولین‌بار بود در این کشور با ایستادگی و مقاومت که توسط شما نیروهای مسلح و حضور بسیجیان سلحشور در کنارتان انجام گرفت توانستیم در برابر دنیا بایستیم. در جنگ تحمیلی به ظاهر با یک کشور عراق جنگیدیم اما همه دنیا در برابر یک کشور دست به دست هم داده بودند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ایران اسلامی با اتکا به خدا، توانمندی‌های مردمی و خودباوری در دوران دفاع مقدس ایستادگی کرد افزود: اگر قدرت ایمان، رهبری حضرت امام رحمت الله و وحدت بین نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس نبود ما امروز این آرامش را نداشتیم کشور ما نیز همچون افغانستان و بسیاری کشورهای دیگر بود پس این نعمت آرامش و امنیت را باید قدر بدانیم.

وی با تاکید بر اینکه آنچه که ما را در همه فراز و نشیب‌ها بعد از توکل به خدا موفق کرده است وحدت، همدلی، هم‌افزایی و همگرایی بین همه فرماندهان نیروهای مسلح وجود داشته است گفت: ۴۴ سال است که استکبار جهانی تلاش می‌کند وحدت و انسجام را بین نیروهای مسلح و مردم به هم بزند به خصوص ما که جزو فرماندهان هستیم باید حواسمان باشد که ایجاد تفرقه از توطئه‌های استکبار و نقشه‌های شوم دشمن است و نباید بگذاریم وحدت به هم بخورد.

مهدوی اظهار داشت: تا بین نیروهای مسلح و مردم و بین نیروهای مسلح وحدت وجود دارد قطعاً انقلاب شکست‌ناپذیر است و دشمن همواره شکست می‌خورد و مأیوس خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در بحران‌های امنیتی همه مردم و دستگاه‌ها نگاهشان به نیروهای مسلح به عنوان یک تکیه‌گاه است که این تکیه‌گاه را باید ما با وحدت خودمان محکم‌تر نگه داریم به خروجی کار که نگاه کنیم بعد از دفاع مقدس در عرصه سازندگی نیروهای مسلح در کنار مردم در همه حوادث به خوبی درخشیدند.

مهدوی يادآور شد: در توطئه‌های سال‌های اخیر دشمن در عرصه جنگ نرم طراحی کرده بود نیروهای مسلح اعم از نظامی و انتظامی دوشادوش همدیگر در برابر دشمن ایستادند و هر روز شاهد بودید که نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد.

وی ادامه داد: در ماه اخیر فضای مجازی را که رصد کنید دشمن همه مهره‌ها و عوامل را بسیج کرده بود تا در ۲۵ شهریور اغتشاشات را یک بار دیگر کلید بزند نقش نیروهای امنیتی، نیروهای مسلح و نیروهای دفاعی در جای جای کشور و همه این آمادگی‌ها باعث شد که دشمن نتواند نقشه شوم خودش را اجرا کند با وحدت نیروهای مسلح دشمن بار دیگر شکست خورد، این واقعیت‌ها را که نمی‌توانیم نادیده بگیریم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در پایان با بیان اینکه وحدت فرماندهی، هماهنگی، همدلی و هم‌افزایی باعث می‌شود توطئه‌های دشمن نقش بر آب شود گفت: دشمن از مرز می‌خواهد نفوذ کند با نیروهای ارتش و مرزبانی مواجه است در داخل روستا و مناطق مختلف می‌خواهد توطئه کند نیروهای مردمی را می‌بیند داخل شهرها می‌خواهد توطئه کند با فراجا و نیروهای بسیج و سپاه مواجه می‌شود.


وحدت نیروهای مسلح و مردم دشمن‌شکن است
وحدت نیروهای مسلح و مردم دشمن‌شکن است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از