حالت تاریک
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خبر داد:

بهره‌برداری از ۱۰۵طرح عمرانی سپاه در خراسان جنوبی

بهره‌برداری از ۱۰۵طرح عمرانی سپاه در خراسان جنوبی

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: امروز ۱۰۵ طرح عمرانی سپاه با مساحت ۱۶ هزار مترمربع و با اعتبار هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، سردار محمدرضا مهدوی امروز یکشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی سپاه انصارالرضا(ع) استان که با حضور جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: طی یکسال گذشته نیروهای درون و برونی سپاه تمام هم و غم خود را پای کار گذاشتند تا طرح‌های عمرانی سپاه استان احداث و آماده بهره‌برداری شود.

وی در ادامه گفت: امروز ۱۰۵ طرح عمرانی سپاه با مساحت ۱۶ هزار مترمربع و با اعتبار هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به نبود زیرساخت در استان، افزود: در همین راستا زیرساخت‌های اداری و خدماتی مورد نیاز از جمله احداث ساختمان اداری ناحیه خوسف، زیرکوه و بشرویه، احداث آسایشگاه برای سربازان، احداث و تکمیل ۱۱ حوزه مقاومت، احداث ۴۰ پایگاه مقاومت پایگاه روستایی، احداث ۱۲ واحد برای گردان امام‌ علی(ع) در دستور کار قرار گرفت.

مهدوی ادامه داد: احداث ساختمان مرکز عقیدتی، احداث ۱۰ واحد بنیه دفاعی، احداث سایت گردان‌های امام حسین(ع)، احداث ساختمان یگان امنیت و ... از دیگر پروژه‌های عمرانی سپاه است.

وی از ساخت ۱۰۹ واحد سازمانی سپاه استان طی یکسال گذشته خبر داد و بیان کرد: همچنین امروز عملیات اجرایی ساخت ۹۱ واحد مسکونی سپاه در سطح استان آغاز خواهد شد و در مجموع تا اوایل سال ۱۴۰۴ در مجموع ۲۰۰ واحد مسکونی سازمانی تحویل خواهم داد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: همچنین موافقت شد تا حدود ۳۰۰ واحد سازمانی دیگر هم احداث و به مجموعه سپاه استان اضافه شود.

وی با بیان اینکه مجتمع فرهنگی و رفاهی در شهرستان طبس احداث خواهد شد، تصریح کرد: ۱۰ واحد زائرسرا در طبس به بهره‌برداری رسیده است و ۱۹ سالن ورزشی نیمه‌تمام سپاه در سطح استان تکمیل شده و امروز به بهره‌داری خواهد رسید که سه سالن ورزشی با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد تومان تجهیز شده است.

مهدوی با اشاره به احداث مرکز تفریحی و آبی چندمنظوره با مساحت ۳ هزار مترمربع در استان، افزود: این طرح عمرانی ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی به بازسازی و تکمیل دهکده رفاهی و تفریحی بسیج در بیرجند اشاره کرد و گفت: این مجموعه تفریحی وابسته به سپاه و هر امکاناتی که احداث می‌کنیم با رعایت ضوابطی قابل استفاده برای عموم مردم است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از بازسازی اردوگاه راهیان نور استان در اهواز و پیگیری برای تحویل ۱۰هکتار زمین در منطقه آزاد آبادان برای ساخت اردوگاه خبر داد و بیان کرد: دولت قول اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این اردوگاه داده است.

مهدوی با اشاره به اینکه ۲هکتار زمین در مشهد برای ساخت زائرسرا دریافت شده است، افزود: همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته با استفاده از ظرفیت بنیاد تعاون سپاه، ساخت تعداد پنج مرکز درمانی در  بیرجند، طبس، فردوس و نهبندان و قاین در دستور کار است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از