حالت تاریک
بسته خبر ورزشی؛

پیروزی زغال‌سنگ در دومین هفته لیگ برتر هندبال

پیروزی زغال‌سنگ در دومین هفته لیگ برتر هندبال

در بسته خبر ورزشی امروز خاورستان خبرهای متنوعی از برد هندبالیست‌های زغال‌سنگ طبس در دومین هفته از لیگ برتر، سوت داور در لیگ باشگاه‌های کشور و نود قهرمان بانوان فوتسالیست وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خاورستان، تیم هندبال زغال سنگ طبس در دومین هفته از سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال کشور، تیم پیکان سبزوار را شکست داد.

 در هفته دوم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان کشور، تیم هندبال زغال سنگ طبس در سالن پنج اردیبهشت طبس میزبان این رقابت بود و با ارائه یک بازی زیبا و تاکتیکی در مقابل تیم پیکان سبزوار با نتیجه ۲۸ بر ۲۴ به پیروزی رسید.

تیم زغال طبس در اولین هفته فصل جدید لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور مقابل گیتی‌پسند به تساوی رضایت داد.

 لیگ برتر هندبال از تاریخ ۱۸ شهریور تا ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲ به دلیل حضور تیم‌ ملی هندبال کشورمان در مسابقات آسیایی هانگژو چین، تعطیل خواهد بود.

سوت داور در لیگ باشگاه‌های آسیا

فرهاد فرهادپور کمک داور بین‌المللی استان خراسان‌جنوبی از سوی AFC(کنفدراسیون فوتبال آسیا) برای قضاوت بازی الزوراء عراق والعربی کویت از سری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا دعوت شد.

این بازی ۲۷شهریور به میزبانی عراق در شهر بصره برگزار خواهد شد.

نود قهرمان بانوان فوتسالیست

مسابقات فوتسال رده سنی زیر ۱۸ سال بانوان استان خراسان‌جنوبی با حضور چهار تیم از شهرستان‌های بیرجند، طبس و زیرکوه به میزبانی شهرستان طبس با قهرمانی نود بیرجند به پایان رسید.

این مسابقات به مدت ۲ روز در سالن شهید الهی طبس برگزار و پس از تیم نود بیرجند تیم‌های زیرکوه و تراشکاری توفیق طبس به مقام‌های بعدی دست پیدا کردند.

تیم نود بیرجند به عنوان نماینده استان در مسابقات زیر ۱۸ سال کشور حضور خواهد یافت.

 

انتهای خبر/

پیروزی زغال‌سنگ در دومین هفته لیگ برتر هندبال

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از