حالت تاریک
درخشش دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی در المپیادهای علمی
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

درخشش دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی در المپیادهای علمی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از کسب ۱۴ مدال طلا، نقره و برنز کشور در المپیادهای علمی، توسط دانش‌آموزان دختر و پسر دبیرستانی استان در دوره تابستانه المپیاد باشگاه دانش‌پژوهان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، سید علیرضا موسوی‌نژاد گفت: خانم‌ها آیدا جهان بین از قاین و سارا بزرگمهر از بیرجند و آقایان یوسف جنگجو هومن عظیمی‌نیا و محمدرضا مهدی‌‌پور از قاینات موفق به کسب مدال طلا به ترتیب در المپیاد علوم زمین و المپیاد علوم و فناوری نانو شدند.

وی با اشاره به کسب مدال نقره المپیادهای علوم زمین، سلول‌های بنیادی و علوم وفناوری نانو به ترتیب توسط «سارا دوستی از  بیرجند، زهرا نخعی کرقند از قاین»، «محمدمهدی قاسمی از قاین» و « محمد رضاپور و سعید سالاری از قاین، و محمدمهدی سیروسی از بیرجند» ادامه داد: خانم‌ها پرستو پسندی، الینا عرب‌پور و آقای رضا راستی هر سه از قاین به مدال برنز المپیاد علوم وفناوری نانو بسنده کردند.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه تلاش و مجاهدت اساتید، دبیران و کادر اداری در کسب این موفقیت بی‌نظیر، نقش بسزایی داشته است، این موفقیت چشمگیر را به دانش‌آموزان عزیز، خانواده‌های آنان و مدیران آموزش وپرورش شهرستان‌های قاین و بیرجند تبریک و تهنیت گفت.

وی ابراز امیدواری کرد: این موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد و دانش‌آموزان ما در آینده نیز در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی درخشش بیشتری داشته باشند.         

انتهای خبر/10

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از