حالت تاریک
جانشين نماینده ولی‌فقیه درسپاه خراسان‌جنوبی خبر داد:

برگزاری ۱۲۰برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی درخراسان‌جنوبی

برگزاری ۱۲۰برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی درخراسان‌جنوبی

جانشين نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی و سیاسی سپاه از هشتم تا چهاردهم اردیبهشت در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، حجت الاسلام جواد طاهری امروز در نشست خبری گفت: همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و هفته معلم، در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز هفته‌ای به نام عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری شده، برنامه‌های مختلفی در سطح سپاه استان و همه رده‌های آن برگزار خواهد شد.

جانشين نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در استان خبر داد و افزود: غباروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، نشست‌های تبیینی و بصیرتی، برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری و برگزاری کارگاه‌های تبیینی اندیشه برتر برای اساتید دانشگاه و حوزه علمیه از جمله برنامه‌های این هفته است.

طاهری افزود: همایش حکمت مطهر با هدف آشنایی با اندیشه‌های شهید مطهری و تجلیل از ۱۱۰ مربی عقیدتی و سیاسی در استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسئولیت سازمان عقیدتی سیاسی سپاه ترویج و تبیین اعتقادات و تقویت بنیه معنوی سپاه و بسیجیان است، عنوان کرد:  سال گذشته ۵ هزار و ۱۰۰ نفر در دوره‌های تربیت و تعالی عقیدتی و سیاسی شرکت کردند.

جانشين نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: همچنین هزار و ۳۲۰ نفر در دوره‌های توان‌افزایی ویژه فرماندهان بسیجی و شورای حوزه‌های مقاومت بسیج شرکت داشتند.

انتهای خبر/۱۰

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از