حالت تاریک

۲۰ هزار نیازمندان خراسان جنوبی تسهیلات گرفتند

۲۰ هزار نیازمندان خراسان جنوبی تسهیلات گرفتند

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خراسان جنوبی از پرداخت بیش از ۲۰ هزار فقره تسهیلات به نیازمندان استان خبر داد.

به گزارش خاورستان، علیرضا گرامی‌نسب در جمع خبرنگاران بر خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و اشتغالزایی برای کاهش وابستگی آنها تاکید کرد گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۲۰ هزار و ۸۲۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی این صندوق به ارزش ۲ هزار و ۳۱۲ میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گفته گرامی‌نسب از این میزان حدود یک هزار و ۶۰۲ فقره به ارزش ۴۳۸ میلیارد ریال مربوط به تسهیلات خودکفایی و اشتغال، ۴ هزار و ۷۳۷ فقره به ارزش ۵۵۳ میلیارد ریال مربوط به تسهیلات خرید، احداث و تکمیل مسکن و در بخش وام‌های ضروری ۱۳ هزار و ۱۰۶ فقره تسهیلات به ارزش یک هزار و ۱۲۶ میلیارد ریال به حساب نیازمندان واریز شده است‌.

وی افزود: هم چنین در این مدت ۲۲۷ فقره وام ودیعه مسکن به ارزش ۴۴ میلیارد ریال، ۳۲۱ فقره تسهیلات درمان مددجویان به ارزش ۴۲ میلیارد ریال و ۵۶۸ فقره هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان به ارزش ۵۱ میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گفته وی ۲۵۹ مورد تسهیلات از محل سپرده‌گذاری خیران و هم افزایی صندوق به مبلغ ۵۵ میلیارد ریال نیز به متقاضیان پرداخت شد.

با گرامی‌داشت ۱۰ شهریور سالروز بانکداری اسلامی گفت: نگاه کمیته امداد به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بانکداری نیست و این صندوق توسعه مشارکت‌های مردمی، تقویت خدمات رسانی به جامعه هدف را دنبال می‌کند.

انتهای خبر/

 

۲۰ هزار نیازمندان خراسان جنوبی تسهیلات گرفتند

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از