حالت تاریک
خبر ورزشی خاورستان؛

۲۴ اسفند دوره مربیگری اسکیت در بیرجند

۲۴ اسفند دوره مربیگری اسکیت در بیرجند

در بسته خبر ورزشی امروز خاورستان خبرهای متنوعی از برگزاری دوره مربیگری اسکیت،ایستگاه پایانی جام خاوران شطرنج‌، صعود تیم کک طبس و درخشش داوران ووشو وجود دارد.

 بهروز آدینانی رئیس هیئت اسکیت خراسان‌جنوبی به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» گفت: دوره عملی مربیگری درجه ۳ در پایان هفته‌جاری به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه مجموعه هیئت اسکیت استان همواره تلاش می‌کند تا در جهت ارتقاء سطح دانش و آگاهی علاقمندان به عرصه مربیگری دوره‌های آموزشی ویژه این عزیزان را در بخش‌های مختلف و بدون فوت وقت برگزار کند تا زمینه رشد و توسعه ورزش اسکیت به دست تاثیرگذار ترین عنصر این مهم که مربیان عزیز هستند فراهم شود. وی افزود: به همین جهت پس از اخذ مجوزهای ‌های لازم از سوی فدراسیون، پیش بینی کردیم تا آخرین دوره عملی مربیگری درجه ۳ در سال ۱۴۰۲، ۲۴ اسفند در محل سالن رزمندگان بیرجند با تعداد ۱۸ هنرجوی خانم برگزار کنیم.

ایستگاه پایانی جام خاوران شطرنج

مسابقات شطرنج بین المللی جام خاوران به ایستگاه پایانی رسید هشتمین دوره مسابقات آزاد بین المللی شطرنج جام خاوران از ۱۵ اسفند ماه با حضور بیش از ۳۰۰ بازیکن از ۲۰ استان کشور و ۶ ملیت در تالار فرهنگیان بیرجند آغاز و عصر دیروز با شناخت برترین ها به کار خود پایان داد.

در آیین اختتامیه این رویداد بین المللی از برگزیدگان ۳ جدول با اهدای ۳۶۰ میلیون تومان جایزه نقدی و لوح سپاس توسط مسئولین تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

در این دوره از رقابت‌های بین‌المللی شطرنج نیز، ورزشکاران نابینا و کم بینا همچون سال گذشته حضور داشتند.

صعود تیم کک طبس به دور دوم لیگ دسته دو فوتسال

 تیم کک طبس موفق شد به مرحله دوم لیگ دسته دو فوتسال صعود کند. تیم فوتسال شرکت کک طبس در چهارمین دیدار خود در دور برگشت مرحله اول مسابقات فوتسال لیگ دسته دو بزرگسالان کشور حریف مشهدی خود را شکست داد. بازیکنان کک طبس با حمایت تماشاگران موفق شدند با نتیجه ۴ بر یک تیم وینوپلاستیک مشهد را در سالن شهدای پنج اردیبهشت شکست دهند و با کسب ۲۱  امتیاز در صدر جدول مسابقات قرار گیرند.

درخشش داوران ووشو 

۳نفر از ووشوکاران باسابقه استان اساتید نوید خرمشاد، مسعود قلی زاده و مریم سرزهی در دوره داوری ملی شرکت نموده و با امتیاز عالی موفق به قبولی در این دوره شدند. داوری ملی بالاترین سطح داوری در کشور است که امسال فدراسیون ووشو برای اولین بار جهت ارتقا داوران درجه یک در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از