حالت تاریک
رئیس هیات نظارت انتخابات خراسان جنوبی:

۲۵۰۰ نفر بر انتخابات خراسان‌جنوبی نظارت دارند

۲۵۰۰ نفر بر انتخابات خراسان‌جنوبی نظارت دارند

رئیس هیات نظارت انتخابات خراسان جنوبی از نظارت ۲ هزار و ۵۰۰ نفر بر انتخابات استان خبر داد و گفت: حماسه حضور مردم در انتخابات مکمل بدرقه شهیدان خدمت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، حجت الاسلام مهدی یعقوبی روز جمعه در جمع خبرنگاران در شعبه اخذ رای شهرداری شهر بیرجند گفت: دست‌ندرکاران انتخابات ریاست جمهوری به صورت جهادی پای کار آمدند.

رئیس هیات نظارت انتخابات خراسان جنوبی ادامه داد: کاری که باید در بازه زمانی شش ماه انجام می شد طی یک بازه زمانی ۳۱ روزه انجام شده است و در مجموعه اجرا و نظارت طی این مدت تلاش شبانه روزی داشته‌اند و مقدمات برگزاری انتخابات را به نحو احسن فراهم کردند.

یعقوبی با بیان اینکه مردم با مشارکت بی‌نظیر خود، حماسه و برگ زرین دیگری را در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت خواهند کرد، تأکید کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، حماسه حضور مردم در انتخابات مکمل بدرقه شهیدان خدمت خواهد بود.

وی با اشاره تعداد ناظران گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ ناظر مردمی و امین و آموزش دیده از سوی شورای نگهبان در سطح استان بر امر انتخابات نظارت دارند.

رئیس هیات نظارت انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: رای مردم امانتی است که بر عهده دست اندرکاران امر انتخابات قرار دارد و نگهداری و حفاظت می‌شود و علاوه بر ناظران امین، نمایندگان نامزدهای حاضر در صحنه انتخابات در شعب اخذ رأی حضور دارند.

یعقوبی در ادامه گفت: مردم با حضور پر شور و مثال‌زدنی خود حماسه آفرین خواهند شد و مردم خراسان جنوبی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح کشور رتبه اول را کسب کردند و امیدواریم در این دوره هم تکرار کنند.

 یعقوبی با بیان اینکه مردم جهت شرکت در انتخابات شناسنامه و یا کارت ملی همراه داشته باشند، افزود: به غیر از این دو مدرک هویتی در این انتخابات مدرک دیگری قابل قبول نیست و کد ملی خود را همراه داشته باشند.

رئیس هیات نظارت انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد در ساعات پایانی اخذ رای، شعب شلوغ خواهد شد و امیدواریم در ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

انتهای خبر/۱۰

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از