حالت تاریک

۲۷ دستگاه موتورسیکلت در بیرجند توقیف شد

۲۷ دستگاه موتورسیکلت در بیرجند توقیف شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: پنج دستگاه موتورسیکلت سنگین فاقد مجوز و ۲۲ دستگاه موتورسیکلت سبک هنجارشکن در شهرستان بیرجند توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، علیرضا عباسی روز شنبه اظهار کرد: تردد موتورسیکلت‌های سنگین در معابر شهری، موضوعی است که پلیس برابر قانون با آن برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی افزود: در پی مطالبات مردمی درخصوص برقراری نظم جامعه و ایجاد آرامش به خصوص در روزهای تعطیل، ماموران پلیس راهور با همکاری سایر رده‌های انتظامی استان طرح برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف و هنجارشکن در شهرستان بیرجند را با هماهنگی مقام قضایی اجرایی کردند.

عباسی گفت: در اجرای این طرح با راکبان موتورسیکلت‌هایی که با انجام حرکات نمایشی، تولید صدای ناهنجار و رانندگی با سرعت‌های بالا در برخی نقاط شهر بیرجند باعث بر هم خوردن امنیت تردد عابران و دیگر خودروها همچنین موجب سلب آسایش و امنیت شهروندان شدند برخورد کرده‌ایم.

وی افزود: ماموران پلیس در اجرای این طرح، پنج دستگاه موتورسیکلت سنگین فاقد مجوز همچنین ۲۲ دستگاه موتورسیکلت سبک هنجارشکن و متخلف را متوقف کردند که در این رابطه ۱۲ موتورسیکلت نیز اعمال قانون شد.

عباسی با تاکید بر اینکه این طرح به صورت مستمر ادامه دارد گفت: امیدواریم تمامی رانندگان با رعایت قانون و احترام به حقوق دیگران باعث کاهش سوانح و حوادث ترافیکی شوند و همشهریان در صورت مشاهده رانندگی هنجارشکنانه بلافاصله مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از