حالت تاریک
با حضور معاون صدا و سیما؛

۴کانال تلویزیونی انتخاباتی در خراسان‌جنوبی افتتاح شد

۴کانال تلویزیونی انتخاباتی در خراسان‌جنوبی افتتاح شد

چهار کانال تلویزیونی انتخاباتی امروز شنبه با حضور معاون امور استان‌های صدا و سیما، استاندار، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) و جمعی از مسئولان در صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، چهار کانال تلویزیونی انتخاباتی امروز شنبه با حضور معاون امور استان‌های صدا و سیمای کشور، استاندار، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) و جمعی از مسئولان در صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی افتتاح شد.

استان خراسان جنوبی با ۱۱ شهرستان و جمعیت حدود ۸۰۰ هزار نفر، چهار حوزه انتخابیه و چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد و این کانال‌ها با هدف عدالت در تبلیغات داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تشریح برنامه آن‌ها و افزایش شور و مشارکت حداکثری مردم از سوی صدا و سیما راه‌اندازی شده است.

معاون امور استان‌های صدا و سیما در مراسم راه‌اندازی شبکه‌های انتخاباتی این استان گفت: صدا و سیما تلاش می‌کند با راه‌اندازی ۲۰۰ کانال انتخاباتی، شور انتخابات و مشارکت مردمی را افزایش دهد.

حسن عابدینی افزود: برای این کار صدا و سیما در ۷ هزار نقطه فرستنده نصب و راه‌اندازی کرده است تا مردم بتوانند از این کانال‌ها بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی کانال‌های انتخاباتی یک جهش فنی در صدا و سیما رقم می‌خورد ادامه داد: تلاش می‌کنیم در شبکه‌های انتخاباتی علاوه بر ویژگی‌های هر حوزه انتخابی، تبلیغات و برنامه‌های نامزد‌ها را نیز برای مردم پخش کنیم تا مردم بر اساس برنامه‌های نامزد‌های انتخاباتی و نزدیکی سلایق و علایق خود به سلایق و علایق نمایندگان، نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

معاون امور استان‌های صدا و سیما بیان کرد: تعداد کانال‌های انتخاباتی در هر استان بستگی به تعداد حوزه‌های انتخاباتی و تعداد نامزد‌ها دارد و امیدواریم با راه‌اندازی این کانال‌ها بتوانیم نقش ارزنده‌ای در ایجاد شور انتخاباتی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: ایران امروز در عرصه‌های علمی و همچنین جنگ نرم حرفی برای گفتن دارد و اندیشه آزادی‌خواهی اسلامی ایران امروزه از غرب تا شرق و از سوریه، عراق و فلسطین گرفته تا افغانستان و پاکستان در حال شنیده شدن است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز گفت: راه‌اندازی کانال‌های انتخاباتی در این استان با توجه به پراکندگی جمعیت و پهناور بودن آن نسبت به دیگر استان‌ها و همچنین بحث سیگنال رسانی، کمی دشوارتر بود، اما با انجام کار جهادی، این کانال‌ها دو روز زودتر از موعد، آماده بهره‌برداری شد.

علیرضا آینه‌دار با بیان اینکه هم اکنون ۹۸.۵ درصد جمعیت استان زیر پوشش شبکه‌های دیجیتال رادیویی و تلویزیون قرار دارند گفت: ۷۵ درصدِ این افراد از پوشش چهار شبکه انتخاباتی بهره‌مندند و تلاش می‌شود بقیه نیز به زودی از آن بهره‌مند شوند.

تلاش دشمن برای خارج کردن مردم از صحنه انتخابات

استاندار خراسان جنوبی نیز در ادامه با بیان اینکه امروز تحولات بسیاری در عرصه‌های بین المللی در حال انجام است، اظهار کرد: الان هرچه جلو میرویم شاهد اتفاقات بزرگ هستیم و تحولات به سمت تضعیف جبهه استکبار و تقویت جبهه مقاومت که کانون آن انقلاب اسلامی است، پیش می‌رود.

جواد قناعت افزود: اکنون غرب و جهان غرب از ایران اسلامی هراس دارد که نشان‌دهنده اقتدار ایران است.

وی با بیان اینکه مردم مولفه اصلی جمهوری اسلامی ایران هستند، ادامه داد: خارج کردن مردم از صحنه انتخابات، مایوس کردن مردم در تمامی صحنه‌ها و ایجاد دو قطبی در بین مردم از ترفند‌های دشمنان است.

استاندار با تاکید بر اینکه انتخابات در ایران واقعی است و نمایشی نیست، افزود: مشارکت پرشور مردم در انتخابات، پشتوانه نظام و نشانه‌ی اقتدار ایران است که سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمن می‌شود.

قناعت در پایان راه‌اندازی کانال‌های انتخاباتی در حوزه تبلیغات برای نمایندگان را کاری نو و ارزشمند ذکر کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از