حالت تاریک
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری:

۵۲۵۰پرونده تسهیلات اشتغال به بانک‌های خراسان‌جنوبی رسید

۵۲۵۰پرونده تسهیلات اشتغال به بانک‌های خراسان‌جنوبی رسید

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: ۵ هزار و ۲۵۰ پرونده تسهیلات مصوب جزء (۳) بند (ب) تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۲ در استان به بانک‌های عامل معرفی شده‌ است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» به نقل از روابط عمومی استاندار خراسان جنوبی، مهدی جعفری روز شنبه در جلسه بررسی فرآیند پرداخت تسهیلات جزء (۳) بند (ب) تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۲ گفت: پرونده‌های تشکیل شده در زمینه دریافت این تسهیلات در قالب فردی و خوداشتغالی است.

وی افزود: در قالب فردی پنج هزار و ۱۳۷ پرونده به مبلغ ۶ هزار و ۹۴۹ میلیارد ریال و در قالب کارفرمایی ۱۱۳ پرونده به مبلغ ۶۴۲ میلیارد ریال مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شده‌ است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: تاکنون سه هزار و ۱۳۱ پرونده به مبلغ چهار هزار و ۱۹۴ میلیارد ریال پرداخت شده همچنین ۲ هزار و ۲۱۴ پرونده به مبلغ سه هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه در جذب این تسهیلات ۱۱ نهاد عامل و ۱۷ بانک متولی مشارکت دارند گفت: سهمیه خراسان جنوبی از محل تسهیلات مورد نظر، ۱۰ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون مقدار پرداخت به مبلغ طرح‌های مصوب ۵۵ درصد و مقدار پرداخت به سهمیه ابلاغی، ۴۱ درصد است.

جعفری اضافه کرد: افراد مشمول این تسهیلات افراد نیازمند و محترم هستند که باید بانک‌ها و دستگاه‌های متولی کار آنان را در اسرع وقت راه بیندازند.

وی گفت: دستگاه‌های متولی سراغ بانک‌ها بروند، فهرست تعارضات را بگیرند و رفع مشکل کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی افزود: با توجه به اینکه پایان خرداد مهلت پرداخت این تسهیلات به اتمام می‌رسد، دستگاه‌های متولی و بانک‌ها همه تلاش خود را برای جذب حداکثری آن به کار گیرند.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از