حالت تاریک

۹۰ درصد آثارنمایشگاه توانمندی‌های دانشجویان محصول‌دانشکده هنر است

۹۰ درصد آثارنمایشگاه توانمندی‌های دانشجویان محصول‌دانشکده هنر است

عضو کمیته نمایشگاه‌های دانشگاه بیرجند گفت: حدود ۹۰ درصد آثار صنایع دستی که در نمایشگاه توانمندی‌های دانشجویان در معرض دید عموم قرار گذاشته شده محصول دانشجویان دانشکده هنر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی« خاورستان»، مریم عظیمی‌نژاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های دانشجویان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه به مناسبت هفته فرهنگی دانشگاه در محل سالن امید دانشگاه بیرجند برگزار شده است.

وی ادامه داد: هر سال این نمایشگاه به همین مناسبت در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود که دانشجویان در حوزه‌های مختلف دستاوردها و صنایع دستی تولیدی و غذایی خود را به نمایش می‌گذارند.

استاد دانشکده هنر بیرجند گفت: حدود ۹۰ درصد آثار صنایع دستی که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گذاشته شده محصول دانشجویان دانشکده هنر است.

وی ادامه داد: دانشجویان دانشکده هنر در زمینه صنایع دستی، هنر اسلامی، فرش و طراحی روی پارچه محصولات تولید خود را به نمایشگاه آورده‌اند.

عظیمی‌نژاد تصریح کرد: علاوه بر این محصولات غذایی نیز با نظارت دانشگاه بوده و همه سیب سلامت دریافت کرده‌اند.

وی بر لزوم و توسعه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای تولیدی دانشجویان تاکید کرد و گفت: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها فضا را برای دانشجویان شاد می‌کند.


عضو کمیته نمایشگاه‌های دانشگاه بیرجند یادآور شد: استقبال دانشجویان از همه نظر خیلی خوب بود، همچنین شهروندان از خارج از دانشگاه در کنار کارمندان و اساتید دانشگاه از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به مختصری از حمایت‌های دانشگاه از دانشجویان گفت: دانشگاه محیطی برای عرضه محصولات تولیدی دانشجویان در اختیارشان قرار داده و فضا برای دانشجویان بدون پرداخت هیچگونه هزینه‌ای در اختیار غرفه‌داران قرار گرفته است.

عظیمی‌نژاد با بیان اینکه محدودیتی برای حضور دانشجویان در نمایشگاه وجود نداشت، افزود: خیلی از میزهای نمایشگاه در اختیار دانشجویان مهندسی قرار گرفته و علاقمندان به هنر ، محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از