حالت تاریک
بازرس کل قضایی خراسان جنوبی خبر داد:

145 مدیر و کارمند متخلف به مراجع‌قضایی معرفی شدند

145 مدیر و کارمند متخلف به مراجع‌قضایی معرفی شدند

بازرس کل استان خراسان جنوبی گفت: ۱۴۵ مدیر و کارمند متخلف در خراسان جنوبی پارسال به مراجع قضایی معرفی و اعمال قانون شدند.

به گزارش خاورستان، مهدی رحیمی در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در بازرسی‌های استان پارسال ۱۴۵ نفر از شاکله اداری و اجرایی استان به دستگاه‌های ذی‌صلاح در قوه قضائیه و تخلفات اداری معرفی شدند.


بازرس قضایی و بازرس کل خراسان جنوبی افزود: ۳۸ نفر در این زمینه اتهام کیفری داشته و ۱۰۷ نفر نیز با تخلفات اداری به مراجع رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه متخلفین در رده‌های مدیریتی مختلف بوده اند، گفت: انفصال موقت از خدمت و حبس و تنزل رتبه از جمله مجازات‌های در نظر گرفته شده برای متخلفین بوده است.

 

رحیمی تصریح کرد: ۱۹ هکتار از اراضی ملی استان در یکی از شهرستان‌های استان با دخالت بازرسی، از واگذاری غیرقانونی آن جلوگیری شد.

 

بازرس قضایی و بازرس کل خراسان جنوبی گفت: وصول ۳۰ میلیارد تومان حقوق معادن، افزایش وصول هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی مالیات در استان و اصلاح آب بهای چاه‌های کشاورزی از دیگر نتایج فعالیت‌های بازرسی کل استان بوده است.

 

رحیمی از خلع ید مقداری از اراضی استان نیز خبر داد و گفت: سامانه ۱۳۶ بازرسی کل در اختیار شهروندان است تا گزارش تخلفات را ارائه دهند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از