حالت تاریک
همزمان با هفته دولت صورت پذیرفت؛

آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های راهداری شهرستان سرایان

آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های راهداری شهرستان سرایان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی گفت: عملیات اجرایی چهار پروژه روکش آسفالت و ایمن‌سازی در سطح محورهای شهرستان سرایان با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال عملیاتی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خاورستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، همزمان با هفته دولت با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان‌جنوبی افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های روکش آسفالت و ایمن‌سازی در محورهای این شهرستان انجام شد.

اسداله جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی در خصوص این پروژه‌ها گفت: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه روکش آسفالت و ایمن سازی در سطح محورهای شهرستان سرایان با اعتبار حدود ۳۵۹ میلیارد ریال عملیاتی شده است.

وی تصریح کرد: پروژه روکش آسفالت محور سرایان کاخک گناباد (فاز سوم)با اعتبار ۸۰ میلیارد و پروژه روکش آسفالت محور آیسک دوحصاران _حجت آباد _عمرویی سرایان فاز اول با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال از پروژه های افتتاحی این شهرستان است.

وی ادامه داد: همچنین در رابطه با ارتقای ایمنی محورهای حوزه استحفاظی شهرستان عملیات اجرایی پروژه تبدیل آبنما به پل در محور سرایان به کریمو تقاطع خورزاد با اعتبار پیش بینی شده ۷۰ میلیارد ریال و پروژه ایمن سازی تقاطع‌های دوحصاران و بغداده در محور آیسک سه قلعه نیز با اعتبار پیش بینی شده ۱۳۳ میلیارد ریال آغاز شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از