حالت تاریک
رزمنده دفاع مقدس:

آمریکای جنایتکار شروع کننده جنگ تحمیلی بود

آمریکای جنایتکار شروع کننده جنگ تحمیلی بود

رزمنده دفاع مقدس گفت: قطعاً جنگ تحمیلی به ظاهر توسط صدام شروع شد، اما در واقع این جنگ توسط آمریکای جنایتکار برای از بین بردن انقلاب نوپای اسلامی و سرکوب بیداری اسلامی اتفاق افتاد.

علیرضا حسینی یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خاورستان، به مناسبت هفته دفاع مقدس، در خصوص حال و هوای مردم و رزمندگان در 8 سال جنگ تحمیلی، اظهار کرد: مردم انقلابی ایران در دوران جنگ تحمیلی برای دفاع از این مرز و بوم، جانانه ایستادند، گروه های مختلف مردم پس از طی آموزش‌های مقدماتی بسیج و سپاه، برای دفاع از اسلام، انقلاب و میهن به جبهه ها اعزام می‌شدند و هرجا که نیاز بود از طریق قرارگاه‌ها، یگان‌های نظامی و گردان‌های رزمی، نیاز نیروی انسانی را تامین می‌کردند.

وی با اشاره به حضور و مشارکت های مردمی در توزیع کمکهای پشت جبهه نیزافزود: برای حضور بیشتر روستاییان، اعضای شوراهای اسلامی روستایی از طریق اردوگاه‌های هجرت در خط مقدم جبهه حاضر می‌شدند. همچنین از طریق ستاد پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی آن زمان کمک‌های نقدی و اقلام غذایی مردم به خصوص روستاییان و همچنین تامین نیروهای فنی مهندسی جبهه جنگ برای سنگرسازی، احداث خاکریز و راهسازی خطوط مقدم جبهه انجام می‌شد.

حسینی بیان کرد: در آن زمان روستاییان از کمترین امکانات خود از جمله گوسفند، گندم، جو و میوه‌های تولیدی خود برای ارسال به جبهه دریغ نمی‌کردند و در این خصوص شور و حال وصف ناشدنی بود.

این رزمنده دفاع مقدس درخصوص جنایات آمریکا در آن دوران، گفت: قطعاً جنگ تحمیلی به ظاهر توسط صدام شروع شد، اما در واقع این جنگ توسط آمریکای جنایتکار برای از بین بردن انقلاب نوپای اسلامی و سرکوب بیداری اسلامی اتفاق افتاد. در واقع این جنگ یک جنگ جهانی به سرکردگی آمریکا بود که خوشبختانه موفق نشد و به همین دلیل هم بعد از این جنگ، جنایت ها و جنگ‌های مختلف از جمله جنگ ترکیبی سال‌های اخیر ادامه دارد که خوشبختانه با ایستادگی جبهه مقاومت، به لطف خدای رحمان پیروزی از آن انقلاب اسلامی است.

وی درخصوص سفرهای استانی رئیس جمهور و مديريت ميداني و جهادي با الگوگیري از مديريت فرماندهان دفاع مقدس، اظهارکرد: بالاخره با همه جنایات و فشارهای فرهنگی و سیاسی دشمن، دولتی از جنس انقلاب و مردم روی کار آمده که با مردم و برای مردم تلاش می‌کند.

حسینی افزود: حضور رئیس جمهور در بین مردم با سفرهای استانی و حل مشکلات به صورت جهادی با الگوگیری از مدیریت فرماندهان دفاع مقدس،  بحمدالله آثار خوبی را به دنبال داشته است، چرا که حضور در جمع مردم، نتیجه همراهی و همکاری مردم را هم به صورت جهادگونه به دنبال دارد.

وی با تاکید بر عدم اعتماد به غرب، گفت: دفاع مقدس و حمله نظامی دشمن نشان داد که با توجه به ماهیت دشمن ستیزی انقلاب اسلامی، باید قوی بود و با اتکا به ظرفیت های درونی، نیازهای دفاعی خود را تامین کرد. به همین دلیل در دوران دفاع مقدس بستر بسیاری از طرح‌های دفاعی و موشکی توسط رزمندگان دفاع مقدس از جمله شهید تهرانی مقدم پی ریزی شد و اکنون به مرحله‌ای رسیده است که پهبادها و موشک‌های ساخت داخل کشور به امیدی برای مقابله با جبهه استکباری آمریکا تبدیل شده است.

رزمنده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: تجربه بیش از ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و حتی کشورهای غیر انقلاب اسلامی از جمله بعضی از کشورهای آفریقایی نشان داده است که غرب به چیزی کمتر از حذف جبهه مقاومت راضی نمی‌شود که نمونه‌های آن هم از از جمله برجام را شاهدیم.

حسینی تاکید کرد: لذا اعتماد به غرب به خصوص آمریکا و مزدورانش در خارج و داخل کشور، خیانت به کشور است و هزینه‌های سنگینی را به جریان مقاومت از جمله انقلاب اسلامی تحمیل می‌کند.

 

انتهای پیام/7

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از