حالت تاریک
مسئول بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی عنوان‌کرد:

اعزام ۲۸۰ نفر از فرهنگیان خراسان‌‌جنوبی به راهیان‌نور

اعزام ۲۸۰ نفر از فرهنگیان خراسان‌‌جنوبی به راهیان‌نور

مسئول بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی از اعزام ۲۸۰ نفر از فرهنگیان خراسان جنوبی به راهیان نور غرب کشور خبر داد.

علی قاسمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» اظهار کرد: ۲۸۰ نفر از فرهنگیان خراسان‌ جنوبی به همراه خانواده‌های خود به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این اردو به مدت ۶ روز است، افزود: زائران در قالب این اردوی راهیان نور، از مناطق عملیاتی غرب کشور و یادمان‌های شهدا در این مناطق بازدید می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خراسان‌ جنوبی با اشاره به این‌که این اولین سفر اعزام فرهنگیان خراسان‌جنوبی به مناطق عملیاتی غرب کشور است، گفت: در این اردو زائران از مناطق زیارتی کردستان و کرمانشاه بازدید خواهند کرد.

وی بیان کرد: آشنایی فرهنگیان با معارف دفاع مقدس و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و انتقال آن به دانش آموزان هدف اصلی برگزاری اردوهای راهیان نور ویژه فرهنگیان است.

قاسمی با اشاره به این‌که به دنبال استمرار اردوهای راهیان نور فرهنگیان در طول سال هستیم، بیان کرد: خوشبختانه فرهنگیان خراسان‌جنوبی، استقبال خوبی از سفرهای زیارتی راهیان نور جنوب و همچنین غرب کشور دارند.

وی عنوان کرد: باعث افتخار است که مجموعه سپاه انصارالرضا(ع) و اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیشترین همکاری را با بسیج فرهنگیان در برگزاری اردوی‌های راهیان نور ویژه فرهنگیان داشته‌اند.

 

انتهای خبر/۷

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از