حالت تاریک
بسته خبر ورزشی خاورستان؛

برترین‌های ووشو بیرجند

برترین‌های ووشو بیرجند

در بسته خبر ورزشي خاورستان خبرهای متنوعی از برترین‌های ووشو،‌ نتایج هفته هشتم لیگ فوتسال، شکست آرتین بشرویه ، رقابت شطرنج کارکنان و رکاب زنی در روز پدر وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، مسابقات انتخابی تیم ووشو شهر بیرجند جهت شرکت در مسابقات لیگ برتر ووشو استان در وزن های مختلف با حضور ورزشکارانی از باشگاه های شهید امیرآبادی، هیگر، رزم انتظارات صاحب الزمان (عج) و ذوالفقار برگزار شد.

در رده سنی نونهالان وزن منفی ۲۴ کیلوگرم امیرحسین شفیعی، 

وزن منفی ۲۷ کیلوگرم محمدطاها مالکی و وزن منفی ۳۳ کیلوگرم امیرعلی خرمشاد قهرمان شدند. 

در رده سنی نوجوانان وزن منفی ۳۹ کیلوگرم محمدمهدی رضایی 

و‌ وزن منفی کیلوگرم سید محمد جواد امیرآبادی قهرمان شدند. 

در رده سنی بزرگسالان وزن منفی ۴۹ کیلوگرم حسن انصاری، منفی ۵۲ کیلوگرم مهدی یعقوبی، منفی ۵۶ کیلوگرم رامین علیزاده، منفی ۷۰ کیلوگرم امیر مرجانی، منفی ۸۰ کیلوگرم احمدرضا احمدی در جایگاه نخست این رقابت‌ها ایستادند.

نتایج هفته هشتم لیگ فوتسال

 نتایج هفته هشتم مسابقات فوتسال لیگ دسته اول خراسان‌جنوبی اعلام شد.

در این هفته از رقابت‌ها تیم مبلمان پرنس بیرجند با نتیجه ۶ بر یک مغلوب ساختمان فردوس، سپاهان بیرجند ۳ بر ۲ از سد نود بیرجند گذشت.

تیم سرداران عربخانه بیرجند ۵ بر صفر گیتی پسند بیرجند را از پیش رو برداشت و بازی شهرداری فردوس و ستارگان درمیان به دلیل حضور نیافتن تیم ستارگان درمیان برگزار نشد.

شکست آرتین بشرویه در هفته بیستم

در هفته بیستم رقابت‌های والیبال لیگ دسته اول باشگاهای کشور تیم آرتین بشرویه تنها نماینده استان مقابل کودگلفام آمل قرار گرفت و با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ مغلوب این تیم شد.

رقابت شطرنج کارکنان دستگاه‌های اجرایی 

 رقابت‌های شطرنج کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در دو بخش آقایان و بانوان با حضور شرکت کنندگانی از ادارات برگزار و نفرات برتر معرفی شدند و در بخش آقایان مصطفی نیک خواه از اداره کل ورزش و جوانان و در بخش بانوان نیز، خانم فاطمه جان‌فدا از اداره کل آموزش و پرورش به قهرمان شدند.

رکابزنی بشرویه‌ای‌ها در روز پدر 

همزمان با سالروز ولادت حضرت علی(ع) همایش بزرگ دوچرخه‌سواری بزرگسالان برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان در این رقابت مسیر پارک بهارستان بشرویه تا هوگند را رکاب‌زنی می‌کنند و در پایان به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان داده خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از