حالت تاریک
با حضور مدیر موسسه بینش مطهر کشور؛

برگزاری نشست‌های گفتمانی-تبیینی آثار شهیدمطهری(ره) در خراسان‌جنوبی

برگزاری نشست‌های گفتمانی-تبیینی آثار شهیدمطهری(ره) در خراسان‌جنوبی

مسئول موسسه بینش مطهر خراسان جنوبی گفت: سلسله نشست‌های گفتمانی، تبیینی و آموزشی آثار شهید مطهری (ره) با حضور دکتر سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی مدیر موسسه بینش مطهر کشور، در خراسان جنوبی برگزار شد.

محمد امین کریمی مسئول موسسه بینش مطهر خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» گفت: با توجه به فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم و همچنین سالروز شهادت شهید مطهری (ره) با هدف رشد و توانمندسازی بینش پژوهان، به همت بسیج دانشجویی استان برنامه دعوت از استاد ملی و مدیر موسسه بینش مطهر کشور اقدام و برنامه‌ریزی شد.

وی افزود: این جلسات در قالب نشست‌های هم‌اندیشی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها با محوریت نظریه تربیت شهیدمطهری برنامه‌ریزی شد که برگزاری کرسی آزاد‌اندیشی با محوریت حجاب در دانشگاه علوم پزشکی، کارگاه تخصصی بامحوریت نظریه فطرت و آزادی در اسلام و همچنین حضور در نشست هزار و پانصد نفری دانشجو معلمین در سالگرد شهادت شهید مطهری (ره) از‌جمله برنامه‌های این سفر است.

او ادامه داد: در همین راستا سلسله نشست‌های گفتمانی، تبیینی و آموزشی آثار شهید مطهری (ره) با حضور دکتر سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی مدیر موسسه بینش مطهر کشور و عضو هیات جذب وزارت آموزش‌و‌پرورش در خراسان جنوبی برگزار شد.

مسئول موسسه بینش مطهر خراسان جنوبی همچنین از رونمایی کتاب مفاتیح مطهر که شامل مجموعه بیانات حضرت آیت‌الله عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی در خصوص شهید مطهری (ره) و آثار ایشان در سالیان گذشته تا کنون صورت پذیرفته، خبر داد وبیان کرد: این کتاب به همت موسسه بینش مطهر و همکاری دفتر معظم له و ناحیه بسیج دانشجویی استان و معاونت علمی و پژوهشی سپاه انصار الرضا علیه‌السلام به تعداد هزار نسخه چاپ و در مراسم سالروز شهادت شهید مطهری (ره) در مرکز استان رونمایی شد.

کریمی افرود: این کتاب ارزشمند که نخستین کتاب تالیف شده از دفتر نماینده معزز ولی‌فقیه در استان هم بشمار می‌آید، قطعا بعنوان راهبرد اصلی موسسه بینش مطهر استان با هدف طراحی عملیات‌ها منطبق بر فرمایشات معظم له صورت خواهد گرفت و همچنین در این کتاب نسبت به ضروریات پرداختن به این آثار در حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، آموزش‌و‌پرورش و... تاکید شده است.

انتهای پیام/٧

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از