حالت تاریک
جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهبندان خبر داد؛

برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه بمناسبت هفته بسیج درنهبندان

برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه بمناسبت هفته بسیج درنهبندان

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهبندان از برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در نهبندان خبر داد.

به گزارش خاورستان، حسین بلوریان جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهبندان در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه برنامه های هفته بسیج از ۲۹ آبان  تا ۵ آذرماه برگزار می شود، اظهارکرد: به مناسبت هفته بسیج در نهبندان۲۰۰ عنوان برنامه در شهرستان نهبندان اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این هفته، ۹ پروژه محرومیت زدایی در شهرستان نهبندان شامل مرمت و بهسازی حسینیه، ساخت مسکن محرومین، احداث سرویس های بهداشتی منازل محرومین، گازکشی منازل محرومین و... افتتاح می شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهبندان بیان کرد: از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج در نهبندان می توان به برگزاری  جهاد خدمت، اردوی جهادگران فاطمی، همایش دختران حاج قاسم، یادواره شهدای غزه و جبهه مقاومت، برگزاری مسابقه اهداف پروازی، میقات الصالحین، مسابقات کوهپیمایی، نشست های جهاد تبیین، دیدار با ائمه جمعه ، عطر افشانی گلزار شهدا، یادواره شهدا، آبروی محله، اکران فیلم، همایش باشکوه ۵ آذر و استماع سخنان مقام معظم رهبری و ... اشاره کرد.

بلوریان خاطرنشان کرد: هم اکنون ۴۴ سال از تشکیل بسیج و شجره طیبه صالحین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) می گذرد و خوشبختانه بسیج به عنوان بزرگترین و منسجم ترین نهاد مردمی در قلب آزادگان جهان ریشه دوانیده است.

وی گفت: در گوشه ای از دنیا، فرزندان غزه در طوفان الاقصی به پیروزی های بزرگی دست یافتند، اما از سوی دیگر آمریکایی ها به صهیونیست ها کمک کردند و کودکان و زنان بی گناه را به شهادت رساندند، قطعا چنین جنایاتی فقط از رژیم صهیونسیتی بر می آید.

 

انتهای پیام/7

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از