حالت تاریک
مدیرکل‌کتابخانه های عمومی استان‌خبرداد:

تدارک کتابخانه های ‌استان‌برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس

تدارک کتابخانه های ‌استان‌برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت: کتابخانه های استان جهت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه ای متنوعی را در دستور کار خود قرار داده اند.

حاجی در گفتگو با خاورستان، اظهار داشت:کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی جهت بزرگداشت هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی را تدارک دیده اند.

 وی با اشاره به اینکه 73 باب کتابخانه در سطح خراسان جنوبی فعالیت دارد، افزود: این تعداد کتابخانه ها جهت بزرگداشته هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین حقایق دوران دفاع مقدس اقدام به اجرای برنامه های مختلفی می کنند.

 حاجی ادامه داد: از جمله این برنامه های می توان به برپایی نمایشگاه های کتاب با عنوان ایثار و شهادت در سطح کتابخانه های استان اشاره کرد و برگزاری نشست های کتابخوانی نیز در دستور کار قرار دارد.

 مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: برگزاری محفل ادبی شعرخوانی با محوریت دفاع مقدس نیز طی این هفته باارزش و پربرکت توسط کتابخانه ها اجرا می شود.

 وی با اشاره به مسابقه کتابخوانی «شهربانو» گفت: این مسابقه برای گروه سنی 12 سال به بالا از 31 شهریور تا 30 مهرماه به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از