حالت تاریک
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

ترویج مکتب حاج‌قاسم صیانت از شعائر اسلامی است

ترویج مکتب حاج‌قاسم صیانت از شعائر اسلامی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: ترویج مکتب حاج قاسم صیانت از شعائر انقلاب اسلامی و گام بلندی در راستای تعظیم آن است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»؛ سید محمدرضا طالبی امروز در جلسه ستاد استانی گرامیداشت سردار سلیمانی در استان اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی دارای شخصیت کم‌نظیری در جهان اسلام است و رهبر معظم انقلاب در بیانات مختلفی در خصوص این شهید والامقام فرمودند:«به شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم یک فرد نگاه نکنیم؛ به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس‌آموز نگاه کنیم. ایرانی‌ها به خودشان افتخار کنند که مردی از میان آنها از یک روستای دورافتاده برمی‌خیزد، تلاش و خودسازی می‌کند، به چهره‌ی درخشان و قهرمان امّت اسلامی تبدیل می‌شود. او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود.من یاد شهید سلیمانی عزیزمان را هرگز فراموش نمیکنم.آمریکایی‌ها کسی را که سرشناس‌ترین و قوی‌ترین فرمانده‌ مبارزه‌ی با تروریسم بود ترور کردند! در میدان روبه‌روی جنگ با او مواجه نشدند، دولت آمریکا دزدانه و بزدلانه او را ترور کرد؛ این کار مایه‌ی روسیاهی آمریکا شد!»

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر راه‌اندازی مکتب شهید حاج قاسم در جهان اسلام، گفت: تفکر حاج قاسم جهانی است و منحصر به ایران اسلامی نیست در نتیجه مکتب حاج قاسم سلیمانی سدی نفوذناپذیر در برابر هر تهدید دشمن است که باید آن را تقویت کنیم.

طالبی با اشاره به ترس دشمن از مکتب شهید سلیمانی بیش از زمان حیات ایشان است، افزود: حاج قاسم سلیمانی تربیت‌یافته مکتب امام حسین(ع) و عاشورا است و ترویج مکتب ایشان صیانت از شعائر انقلاب اسلامی و گام بلندی در راستای تعظیم آن است.

وی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم را باید به درستی به همگان به خصوص قشر نوجوان و جوان بشناسانیم، ادامه داد:حاج قاسم به ما درس اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه دفاع از حریم کشور و اهل بیت(ع) را آموخته است.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در آستانه شهادت سردار سلیمانی باید برنامه‌های منسجم و با محتوای غنی برنامه‌ریزی کنیم و هر چه در این راه کار و هزینه کنیم به‌یقین کم خواهد بود، در ادامه با اشاره به مصوبات جلسه عنوان کرد: فرمانداران و بخشداران جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی برای گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی برگزار کنند.

طالبی افزود: عطرافشانی و دیدار با خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه عکس، تبلیغات محیطی، تولید محتوای رسانه‌ای و انعکاس آن، تجلیل از تعدادی مدافعان حرم، برگزاری برنامه محوری در همه دانشگاه‌ها، نواختن زنگ مقاومت، اجرای سرودهای حماسی، مسابقات ورزشی، تخفیف بازدید از موزه‌ها، پخش مستند در صدا و سیما، برگزاری جلسات محوری در مساجد و ... از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از