حالت تاریک

تور رسانه‌ای «راویان پیشرفت» به طبس سفر کرد

تور رسانه‌ای «راویان پیشرفت» به طبس سفر کرد

تور رسانه‌ای «راویان پیشرفت» به همت استانداری به شهرستان طبس سفر کرد.

به گزارش خاورستان، تور رسانه‌ای «راویان پیشرفت» خراسان جنوبی به همت روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی و بسیج رسانه از روز گذشته به شهرستان طبس سفر کرده است.

 

در این اردوی رسانه‌ای که به مدت دو روز است خبرنگاران و عکاسان ازپیشرفت پروژه‌ پست ۱۳۲ کیلو ولت دیهوک بازدید و در ادامه  با امام جمعه و فرمانداره ویژه طبس دیدار و گفتگو کردند.

 

در ادامه خبرنگاران به همراه مسئولان با حضور در گلزار شهدای مدفون در جوار امامزاده حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس، با قرائت زیارتنامه شهدا و قرار دادن گل بر روی قبور مطهر شهیدان نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

 

بازدید از باغ گلشن، تأمین روشنایی باند فرودگاه، پایگاه امداد و نجات مجتمع معادن، شرکت زغال‌سنگ پروده طبس، کارخانه کک طبس، باند دوم محور طبس- یزد و طرح نهضت ملی مسکن از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه تور رسانه‌ای راهیان پیشرفت به طبس است.

 

شایان ذکر است؛ افتتاح و بهره‌برداری همزمان خط انتقال و پست برق ۱۳۲ کیلو ولت دیهوک با اعتباری بالغ بر هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از برنامه‌های ویژه پنجمین روز هفته دولت امسال بود که با حضور استاندار همراه شد.


استاندار در مراسم افتتاح این پروژه گفته بود: این پروژه مطالبه و دغدغه ۱۰ ساله‌ مردم بخش دیهوک بود که سال گذشته آغاز و در هفته دولت امسال با کارهای جهادی مجموعه دولت این دغدغه و نگرانی مردم شهرستان مرتفع شد.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از