حالت تاریک
امام جمعه موقت بیرجند:

ملت‌ایران قوی‌تر ازهمیشه راه شهیدسلیمانی را ادامه می‌دهد

ملت‌ایران قوی‌تر ازهمیشه راه شهیدسلیمانی را ادامه می‌دهد

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه ملت ایران اسلامی با همه این مصیبت‌ها اما قوی و بااقتدار راه شهید سلیمانی را دنبال خواهد کرد، گفت: اقتدار ما با شهدا و ملت قوی و صادق ایران اسلامی است و به این مفتخر هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند که در مسجد جامع مصلی المهدی (عج) اقامه شد، اظهار کرد: یکی از کارهای دشمن در تهاجم و شبیخون فرهنگی، تهاجم نظامی و جنگ ترکیبی گرفتن نیروها از جامعه اسلامی است که باید از خودمان و خانواده خود در مقابل این تهاجمات مراقبت کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه خطر ارتداد جامعه ایمانی را تهدید می‌کند، افزود: در قرآن خداوند به مومنین هشدار می‌دهد که مبادا دوستی یهود و نصارا در دل شما تاثیرگذار باشد و هرگز اهل ایمان نباید یهود و نصارا را به عنوان دوست برگزیند و پیوند قلبی با آنان داشته باشند.

حجت الاسلام نوفرستی با تأکید بر اینکه پیوند با بیگانگان ظلم به خود و جامعه اسلامی است، ادامه داد: بیزاری از دشمنان در مکتب حضرت ابراهیم(ع) و حضرت محمد(ص) است و در مقابل دشمنان «أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ» بودند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه هرگز منافق پیوند با ولایت ندارد، افزود: باید حکم خدا و ولایت را مطیع و تسلیم محض باشیم و آنانی که در این مسیر نورانی و صراط مستقیم حرکت می‌کنند هرگز برای مستکبران حساب باز نمی‌کند و در راه خدا اهل جهاد هستند.

وی بیان کرد: کسانی که در راه حق هستند از سرزنش و تمسخر دیگران باکی ندارند و به راه خود در مسیر حق ادامه می‌دهد.

حجت الاسلام نوفرستی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و عظمت این سردار بزرگ اسلام، گفت: در سطح عالم نام و عظمت این شهید والامقام شخصیت می‌درخشد و دشمن تحمل ندارد چون شهید سلیمانی مکتب است و مکتب او همان مکتب حسین بن علی(ع) و تداوم نهضت عاشورا است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اخلاص، بصیرت و جهاد در راه حق شهید سلیمانی، تصریح کرد: دشمن با تمام قوا این روزها در جبهه مقاومت و غزه به میدان آمده و احساس خطر می‌کند.

حجت الاسلام نوفرستی عنوان کرد: اکنون جا به جایی قدرت به نفع اسلام و قرآن است و کسی که در جبهه مقاومت این زمینه را فراهم کرده حاج قاسم عزیز است که حتی دشمن تحمل زائران او در کنار مزار مطهرش در کرمان را ندارد و آنان را ترور می‌کند و به خاک و خون می‌کشد.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی با همه این مصیبت‌ها اما قوی و بااقتدار راه شهید سلیمانی را دنبال خواهد کرد، تأکید کرد: اقتدار ما با شهدا و ملت قوی و صادق ایران اسلامی است و به این مفتخر هستیم.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به هجمه‌های استکبار پایان داد، افزود: امسال انتخابات را در پیش داریم که همه رسالت داریم در این موقعیت حساس حضور پررنگ و مشارکت حداکثری داشته باشیم چون مجلس قوی می‌تواند به دولت کمک کند.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از