حالت تاریک
فعال فرهنگی و ورزشی خراسان‌جنوبی:

حضور در انتخابات تجدید میثاق با شهدا است

حضور در انتخابات تجدید میثاق با شهدا است

یکی از فعالان حوزه فرهنگی و ورزشی خراسان‌جنوبی گفت: حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا است.

وحید خرمشاد به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، گفت:به طور قطع اولین شاخصه‌ رئیس جمهور تعهد نسبت به مبانی انقلاب و دلسوزی لازم و دغدغه‌مندی نسبت به حل مشکلات و مردم باید در اولویت کارش باشند.

رئیس هیئت ووشو استان افزود: ضمن این که کارنامه درخشان و برنامه محور باشند و مقدمه همه این‌ها داشتن تقواست نیروی متخصص داشتیم اما چون تخصص به همراه تقوا نبوده خیلی نتوانسته پیشرفتی به نفع مردم داشته باشد و در جهت مثبت سکان مملکت را هدایت کند اما اگر تخصصش همراه با تقوا بوده به طور قطع خدمات ارزنده‌ای را داشته است.

خرمشاد تصریح کرد: نمونه بارز این مدیریت را شهید رئیسی داشتند که بارها در استان هم دیدیم و در جلساتی که با جمعی از ورزشکاران محضر ایشان بودیم افتادگی، تواضع، فروتنی، مردمی بودن، دلسوزی و دغدغه‌مندی به وضوح خودنمایی می‌کرد .

او درباره بیان خطرات احتمال خروج از این ریل و بازگشت به جریان غربگرایی نیز گفت: به طور قطع تحریم‌ها اثر دارد در بیانات مقام معظم رهبری هم هست ولی این که ما حل مشکلات کشور را به ارتباط با غرب گره بزنیم که نشدنی هم هست و نشدنی بودن آن از جانب خود آن‌هاست.

وی ادامه داد: همانطور که در دولت‌های گذشته که مسئولان‌ ما اهتمام و بنایشان را بر این موضوع داشتند تا ارتباط بگیرند مشاهده شد که از آن طرف خلف وعده شد قراداد بین‌المللی هم منعقد شد ولی از طرف دولت‌های غربی خلف وعده شد و آقایانی که در این خصوص مسئولیت داشتند و همه تعهدات خود را عمل کردند غربی‌ها پای کار نبودند.

به گفته این فعال حوزه ورزش از این جهت بارها در قرآن هم تاکید شده که این‌ها از شما راضی نخواهند شد مگر این که به آیین و دین آن‌ها در بیایید دین و آیین آن‌ها هم تعریف شده است و خوی استکباری دارد و این‌ها هدفشان استعمارگری است که اگر با سیاست‌های آن‌ها ‌که در گذشته قبل از انقلاب در کشور ما داشتند همراه شویم و بتوانند آن سیاست‌ها را پیاده کنند و منافعی را ما برای آن‌ها داشته باشیم و در حوزه‌های مختلف از منابع ما استفاده کنند تحریم‌ها برداشته خواهد شد و آن دشمنی‌شان کم خواهد شد ولی اگر ما بخواهیم پای مواضع انقلابی خودمان بنشینیم و از مظلومان عالم استفاده کنیم در جلوی جبهه استکبار آن‌ها به هیچ وجه با ما کنار نخواهند آمد.

وی تاکید کرد: بهتر است مسئول و رئیس جمهوری که بخواهد سکان کشور را به دست بگیرد به ظرفیت‌های داخلی تکیه کند که یک راهش دورزدن تحریم‌ها یک راهش تقویت تولید داخلی 

و راه بعدی تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و اعتماد به جوانان باشد تا ان‌شالله بتوانیم حداکثر بهره‌وری را از امکانات و ظرفیت‌های موجود داخلی داشته باشیم به جای این که به غرب تکیه کنیم که هیچ فایده‌ای هم ندارد.

او در مورد حضور حداکثری مردم در انتخاب رئیس‌جمهور به سخنی از بیانات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد که در این جمله مهم آمده است مشارکت و حضور مردم در انتخابات از یک مانور و رزمایش نظامی اثرش بیشتر است و به طور واقع همین است .

خرمشاد افزود:در تحقیقاتی که انجام دادم قیمت دلار که وابسته به سیاست‌های خارجی ما است در روز پس از انتخاباتی که مردم مشارکت بالایی داشته‌اند قیمت فروکش کرده بود چرا که دشمنان ما می‌فهمند که مردم هنوز پای کار نظام و انقلاب هستند و حکومت و نظام را دوست دارند و در واقع مجبور می‌شوند در بسیاری از مسائل با ما کنار بیایند.

وی افزود: ولی خدایی نکرده اگر روزی برایشان کورسوی امیدی ایجاد شود که می‌توانند در کار کشور ما خلل ایجاد کنند آن‌جا کنار نخواهند آمد و سختگیری‌ و فشارهایشان مضاعف خواهد شد اما زمانی که بدانند مردم پای کار انقلاب هستند آن‌ها باید کوتاه بیایند و در مواردی سیاست‌‌های ایران را قبول کنند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از