حالت تاریک

جشنواره ورزشی کارکنان‌ دولت در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

جشنواره ورزشی کارکنان‌ دولت در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از برگزاری پنجمین دوره جشنواره ورزشی کارکنان دولت در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، مهدی قناد امروز در نشست تخصصی ستاد پنجمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان خراسان جنوبی که به صورت وبینار برگزار شد، گفت: بین سلامت جسمی کارکنان دستگاه‌های اجرایی و میزان اثربخشی، تعهد کاری و مسئولیت‌پذیری این افراد رابطه مستقیم وجود دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: موظف هستیم زمینه گسترش فضای نشاط، شادابی و ورزش را برای تمامی اقشار جامعه فراهم کنیم که در این بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی جایگاه ویژه دارند چون می‌توانند با نوع عملکرد خود بسیاری از چرخه‌های مدیریتی و کاری کشور را بچرخانند.

وی بیان کرد: برای ارتقای سلامت جسمی کارمندان فقط ورزش موثر نیست بلکه مولفه‌های اجتماعی دیگری نیز وجود دارد که باید از نقش آنها در سلامت جسمی استفاده کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به شعار امسال مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی با عنوان «کارمند تندرست، کارمند اثربخش» گفت: امیدواریم با ایجاد صمیمیت در مدت برگزاری این مسابقات شاهد رقابت‌های سالم بین ورزشکاران و توجه به رعایت نکات اخلاقی باشیم.

وی عنوان کرد: مسابقات ورزشی در رشته‌های ورزش همگانی، تنیس روی میز، والیبال، شنا، مهارت‌های داژبال، فوتبال (گل کوچک) و برای جانبازان و معلولان در رشته شطرنج تعیین شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از