حالت تاریک
معاون استاندار خراسان‌ جنوبی:

جهان به انتخابات ایران چشم دوخته است

جهان به انتخابات ایران چشم دوخته است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز چشم دنیا به ایران و حضور گسترده مردم در انتخابات دوخته شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»؛ علیرضا عباس‌زاده روز پنجشنبه در جلسه هیات بازرسی انتخابات استان، اظهار کرد: هیات بازرسی انتخابات شامل پنج نفر عضو با ترکیب رئیس، یک نفر دبیر و سه نفر عضو است که این هیات با ریاست معاون عمرانی امور هماهنگی استاندار تشکیل شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: کمیته‌های آموزش، فناوری اطلاعات و آمار، پشتیبانی، ارزیابی عملکرد، پاسخگویی به شکایات، اطلاعات و اخبار و همچنین کمیته بازرسین ویژه در زیر مجموعه‌های هیات بازرسی انتخابات فعالیت دارند.

وی با این اینکه نظارت بر حسن اجرای قانون مهمترین وظیفه هیات بازرسی انتخابات است، گفت: برگزاری باشکوه انتخابات مایه مباهات و چشم روشنی دلدادگان نظام جمهوری اسلامی و باعث نقش بر آب شدن توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان می‌شود.

عباس‌زاده تأکید کرد: قانون برای تمام مراحل انتخابات از شروع تا پایان، مقررات را تعیین کرده که اگر به درستی اجرا شود سلامت انتخابات تضمین می‌شود .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی  گفت: راهبرد اصلی ما در انتخابات امید آفرینی در جامعه است و باید به عنوان هیات بازرسی انتخابات با اجرای کامل قانون به مردم تضمین سلامت انتخابات را بدهیم.

وی بر تشکیل منظم جلسات هیات بازرسی شهرستان‌ها تأکید کرد و در ادامه خواستار برگزاری جلسات تعاملی با هیات‌های اجرایی و نظارت شد.

عباس‌زاده با اشاره به جایگاه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: حضور و مشارکت حداکثری، برگزاری انتخابات بدون حواشی و تضمین برگزاری انتخابات سالم بسیار حائز اهمیت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اصل بی‌طرفی و برگزاری انتخابات با شور و شعور، گفت: باید در راستای وظایف عمومی با امیدآفرینی زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنیم چرا که امروز چشم دنیا به ایران و حضور گسترده مردم در انتخابات دوخته شده است.

وی  در ادامه هیات بازرسی استان را از ارکان مهم انتخابات دانست و متذکر شد: باید از هر اقدامی که انتخابات جمهوری اسلامی ایران را دچار حواشی کند، پرهیز شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از