حالت تاریک
به‌زودی رقم خواهد خورد؛

حذف کامل اسرائیل از جهان اسلام

حذف کامل اسرائیل از جهان اسلام

استاد دانشگاه بیرجند گفت: رژیم غاصب صهیونیستی رفتنی است یا باید خودش از فلسطین برود یا با خفت و خواری بیرون خواهد شد و حامیانشان از قبیل آمریکا نیز نخواهد توانست کاری از پیش ببرند.

حسن‌ حسن‌پور استاد دانشگاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار خاورستان، با بیان این‌که کشوری به نام «اسرائیل» وجود خارجی ندارد، گفت: رژیم صهیونیستی با زور، ظلم، جنایت و اشغالگری برای خود سرزمینی ساخته‌اند که ما اسرائیل را به رسمیت نمیشناسیم و لذا از این واژه هم استفاده نمی‌کنیم بلکه آنچه واقعیت دارد، «رژیم غاصب صهیونیستی» است.

وی بیان‌کرد: بسیاری از کشورها که مناسبات و تعاملات مثبتی با رژیم صهیونیستی داشتند مشاهده کردند که رژیم صهیونیستی و ساختارهای اقتصادی، نظامی، امنیتی و دفاعی این رژیم، مفتضحانه و سخت درمقابل نیروهای مقاومت فلسطینی ضربه خوردند لذا اگر با جبهه‌ای به نام جهان اسلام مواجه شوند در زمان کوتاهی اثری از این رژیم باقی نخواهد ماند.

اسرائیل یا خودش برود یا با خفت بیرون رانده خواهد شد

استاد دانشگاه بیرجند تصریح‌کرد: «اسرائیل رفتنی است» و غاصبین دو راه بیشتر ندارند؛ یا برگشت به سرزمین‌های اصلی‌شان قبل از اینکه مجبور شوند؛ یا ماندن و کشته شدن و با خفت و خواری بیرون رانده شدن؛ حامیانشان از قبیل آمریکا نیز نخواهد توانست کاری از پیش ببرند.

حسن‌پور یادآورشد: زمانی که کشورهای عربی که نه به نام اسلام بلکه به نام عربیت علیه رژیم غاصب وارد جنگ شدند و در مقابل این رژیم ۶ روز بیشتر دوام نیاوردند، سپری شده و اکنون ورق کاملاً برگشته است؛ شکست پذیری رژیم صهیونیستی را در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه، ۸ روزه و غیره شاهد بوده‌ایم، و حالا هم در عملیات «طوفان الاقصی» ضربه‌های کاری غیر قابل جبران خوردند.

وی در خصوص پیامی که می‌شود به رژیم صهیونیستی و به کشورهایی که به‌دنبال رابطه با این رژیم هستند داد، گفت: بهترین تعبیر را رهبر انقلاب داشتند «شرط‌ ‌‌بندی روی اسب بازنده است». لذا دست از رابطه با رژیم غاصب صهیونیستی بردارند که این کار نه سودی برای این کشورها خواهد داشت و نه برای رژیم غاصب، بلکه لکه ننگی بر دامانشان خواهد بود.

به‌زودی شاهد محو غده سرطانی در جهان هستیم

استاد دانشگاه بیرجند تصریح‌کرد: نیروهای مقاومت به این باور رسیده‌اند که می‌توانند رژیم صهیونیستی را از پای درآورند و به حمدالله یک زمانی اگر ابزارشان فقط سنگ بود، اکنون سلاح‌ در دست دارند و مهمتر از آن، با توکل بر خدا، اعتماد به یاری خداوند متعال، و ایمان به تحقق وعده الهی مبنی بر غلبه حق بر باطل، ان‌شاء‌الله تا شکست کامل رژیم صهیونیستی و آزادسازی خاک فلسطین از دست اشغالگران، دست از مبارزه بر نخواهند داشت و ان‌شاءلله به زودی شاهد محو این غده سرطانی خواهیم بود.

حسن‌پور تاکیدکرد: همه مسلمانان و ظلم‌ستیزان در منطقه و جهان وظیفه دارند که به هر نحو ممکن چه مادی و چه معنوی از نیروهای مقاومت حمایت کنند.

جبران ضربات وارد شده بر اسرائیل غیرقابل جبران است

وی به سخنان رهبر انقلاب در خصوص اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» ضربه‌ی غیر قابل ترمیم بر پیکره اسرائیل اشاره کرد و افزود: آنقدر ضربات وارده بر پیکر رژیم غاصب صهیونیستی مخرب بود و آنقدر به ساختارهای نظامی، امنیتی، دفاعی واقتصادی این رژیم ضربات کاری وارد شد که جبران آن عملاً امکان‌پذیر نیست.

وی بیان‌کرد: نیروهای جبهه مقاومت صراحت، جدیت و خلوص رهبر معظم انقلاب در دفاع از جبهه مقاومت، و ثانیا هوشمندی معظم له را در ارائه رهنمودها و راهبردها، قبلاً مشاهده کرده‌اند لذا سخنان و رهنمودهای ایشان باعث امیدواری بیشترشان به آینده می‌شود و با اعتماد به نفس بیشتر و امید بیشتر به پیروزی، به مبارزه ادامه می‌دهند.

انتهای خبر/ 5

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از