حالت تاریک
معاون استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد؛

خدمت به محرومان اولویت رئیس جمهور شهید

خدمت به محرومان اولویت رئیس جمهور شهید

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه سردار خدمت برای همیشه در تاریخ ماندگار شد گفت: خدمت شبانه‌روزی به محرومان از اولویت‌های رئیس جمهور شهید بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، ناصر ناصری امروز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت هفتم شهدای خدمت که در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد، گفت: غم فقدان شهید آیت الله رئیسی رئس جمهور شهید و همراهانش برای همگان سخت بود.

وی از شهید آیت الله رئیسی به عنوان فردی نیک‌سرشت یاد کرد و افزود: این موضوع را مردم در اقصی نقاط کشور و جهان با حضور باشکوه در مراسم‌های مختلف گرامیداشت این شهید بزرگوار نشان دادند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی با اشاره به تشییع باشکوه شهدای جمهور در تبریز، تهران، قم، بیرجند و مشهد ادامه داد: این حضور نشان از ارادت خالصانه و دو طرفه بین ملت و دولت بود.

ناصری با بیان اینکه خدمت به محرومان اولویت رئیس جمهور شهید بود که این سردار خدمت برای همیشه در تاریخ ماندگار شد،  تأکید کرد: آیت الله رئیسی در همان راه خدمت به مردم به ویژه محرومان جامعه به شهادت رسید که افتخاری بزرگ به شمار می‌رود.

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت امروز با حضور رئیس گروه مطالعات غرب آسیا مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه، استاندار خراسان جنوبی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان، شماری از مسئولان استان و قشرهای مختلف مردم در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌ الرضا (ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی سقوط بالگرد شد و با همراهانش در شب ولادت امام هشتم به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر رئیس جمهور شهید پس از تشییع تاریخی در شهرهای تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد، غروب سوم خرداد در رواق «دارالسلام» حرم امام رضا (ع) آرام گرفت.

 

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از