حالت تاریک

خروش مردم بیرجند در حمایت ازمردم مظلوم غزه

خروش مردم بیرجند در حمایت ازمردم مظلوم غزه

شهروندان بیرجندی روز شنبه همزمان با تشییع شهید ارتش، در حمایت از کودکان مظلوم و ستمدیده غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»؛ امروز فریاد حمایت از مردم مظلوم غزه و قدس شریف از سوی مسلمانان و مردمی سر داده شد که وقتی پای آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب و اسلام به میان بیاید با وجود همه مشکلات و نارسایی‌ها به صحنه می‌آیند و با پشت پا زدن به هرگونه تطمیع و رجزخوانی‌ها و هیاهوهای دشمنان اما برای پایداری و آرمان‌های مشترکشان جانانه می‌ایستند.

جوانان و قشرهای مختلف مردم مرکز استان خراسان جنوبی امروز همزمان با تشییع پیکر شهید حمیدرضا خسروی از شهدای نیروی زمینی ارتش در بیرجند، با گام‌های استوار و با صلابت خود در حالی که تمثالی از امام راحل (ره)و مقام معظم رهبری را در دست داشتند در دفاع از مردم مظلوم غزه حماسه آفریدند و سنگ تمام گذاشتند.

مردم بیرجند با شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر امریکا»، «هیات من الذله»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» مسیر هیات ابوالفضلی (مصلی قدیم) تا گلزار شهدای بیرجند را طی کردند.

همچنین شرکت کنندگان  با در دست داشتن دست نوشته و پلاکاردهایی با عناوین «ایستادگی و مقاومت رمز افول آمریکای مستکبر» و «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا» و «امریکا مرگ به نیرنگ تو، خون کودکان غزه می‌چکد از چنگ تو» بر ضرورت حمایت از مردم بی دفاع غزه تاکید کردند و بار دیگر خشم و انزجار خود را از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از