حالت تاریک
در پی «طوفان‌الاقصی» شکل گرفت؛

خیزش عظیم جهان‌اسلام علیه حکام مستکبر کشورهای اسلامی

خیزش عظیم جهان‌اسلام علیه حکام مستکبر کشورهای اسلامی

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان‌جنوبی گفت: عملیات «طوفان‌الاقصی» باعث زلزله‌ای شد که در آینده شاهد یک خیزش عظیم در جهان اسلام باشیم به‌طوری که مسلمین علیه حکام خودفروخته از جمله حکامی که با اسرائیل متحد هستند قیام کنند.

حجت‌الاسلام امین مطهری‌مقدم مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: عملیات «طوفان الاقصی» را می‌توان در چند محور مهم مورد بررسی قرار داد که این طوفان دو پیام دارد که یکی به صورت کلی برای دوستان و دوستداران جبهه‌ی مقاومت است که برگرفته از مکتب اسلام «يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم» است.

وی خاطرنشان‌کرد: برادران مجاهد فلسطینی، لبنانی و یمنی با مقاومت، استقامت و اتکاء به مکتب رسول الله و توکل به خدا توانستند با دست خالی و با تمام تحریم‌ها و تهدیدها، یک پیروزی عظیمی را رقم بزنند که مایه‌ی دلگرمی و قوت قلب جبهه‌ی مقاومت شد.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان‌جنوبی افزود: جبهه مقاومت با دست خالی توانست بر ارتش تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی پیروز شود و این بیانگر این است، کسی که با خدا است شکست برایش معنی ندارد.

حجت‌الاسلام مطهری‌مقدم، دومین پیام عملیات «طوفان الاقصی» را برای دشمنان دانست و افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب این عملیات بزرگ، یک دفعه به وجود نیامده بلکه این مقاومت، هفتاد ساله فلسطین‌ها باعث شد که هیمنه‌ی پوشالی ارتش رژیم غاصب صهیونیستی در دنیا برای دوستان و دشمنان این رژیم بشکند و این‌ها ببینند که چگونه می‌شود که یک عده جوان معتقد، پایبند به اسلام و قواعد اسلامی در یک سرزمین محدود، محصور و محاصره شده بتوانند این‌گونه ضربه‌ای را به ارتش تا دندان مسلح رژیم غاصب صهیونیستی که از انواع و اقسام حمایت‌های بین‌المللی برخوردار است، فرود آورند و هیمنه آنها را بشکنند.

وی ادامه‌داد: این پیامی که عملیات «طوفان الاقصی» داشت مایه‌ی دلگرمی جریان محور مقاومت و سرخوردگی تمام جریان استکبار از غرب، اتحادیه اروپا و ناتو شد که شاخ و شانه برای ایران می‌کشند اما خودشان اذعان دارند اسرائیلی که نمی‌تواند در مقابل یک گروه چریکی مانند حماس طاقت بیارد چگونه می‌خواهد در مقابل ارتش مسلح وسرزمین وسیع ایران، پیروزی به دست آورد.

امروزه نمی‌توان دست به عصا اظهارنظر کرد

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: یکی دیگر از محورهایی که می‌شود از زلزله‌ی ۱۵ مهر گرفت این است که امروز خیلی از پرده‌ها کنار رفت و کسی نمی‌تواند دست به عصا نسبت به فلسطین و اسرائیل اظهار نظر کند و پشت پرده‌های پنهان، قایم شود.

ملاک حق و باطل بودن حکومت‌ها، جریان فلسطین است

حجت‌الاسلام مطهری‌مقدم تاکیدکرد: داریم می‌بینیم که فلسطینی‌ها با دست خالی و بدون تجهیزات و سلاح آن‌چنانی برای احقاق حقشان می‌جنگند، دفاع می‌کنند و می‌خواهند سرزمین غصب شده‌ی خود را پس بگیرند اما حکام خودفروخته جاهل کشورهای اسلامی در مقابل این حق مسلم فلسطین و اسلام سکوت کردند و با بازی‌های سیاسی و رسانه‌ای می‌خواهند حق فلسطین تضییع شود و دنبال دو کشور مستقل فلسطین و اسرائیل هستند نه اصلا ما چیزی به نام اسرائیل نداریم و امروز باید فلسطین که پاره‌ی تن اسلام است به اسلام برگردد چراکه امروز ملاک حق بودن و باطل بودن حکومت‌ها برای مردم خودشان جریان فلسطین است.

چیزی به نام اسرائیل نداریم/ باید فلسطین به اسلام برگردد

وی یادآورشد: ما داریم می‌بینیم که یکی از بزرگان اهل سنت یک حرفی راجع به دو کشور مستقل می‌گوید و خیلی راحت و ساده از کنار این ظلم عیان و روشن جریان استکبار و اسرائیل می‌گذرد و می‌بینید چقدر مورد شتم و لئامت جریان‌های اهل سنت واقع شده است.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان‌جنوبی اظهارکرد: امروز برادری ایران و شیعه برای همه‌ی مسلمانان سنی در اقصی نقاط عالم روشن شد و این را مشخص کرد که ایران اسلامی واقعا حامی اسلام و مظلومین است و در هر نبردی که علیه دشمن غاصب صهیونیستی وجود دارد مردانه ایستادگی کرده و حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام مطهری‌مقدم خاطرنشان‌کرد: کشورهایی که مدعی اسلام و دفاع از فلسطین هستند سکوت کرده و زبان به کام گرفتند و این برای ما یک نوید است که تمام کشورهای اسلامی، ایران را یک کشور برادر، متحد و مسلمان بینند که بر اصول اساسی اسلام ایستاده است؛ هرچند حکام این کشورها با ایران مخالف هستند.

وی اضافه‌کرد: کشورهایی که قصد اختلاف دارند؛ رسانه‌ و شناختی راه می‌اندازند که ایرانی‌ها علیه ما هستند و سنی‌ها را قبول ندارند اما این باعث اتحاد و انسجام جامعه‌ی اسلامی خواهد شد و آن وحدتی که چهل سال استراتژی مهم امامین انقلاب بوده در دنیا دارد خودش را بروز و ظهور می‌دهد و در دنیا، ایران به‌عنوان یک کشور قابل اعتماد برای همه‌ی مسلمان جهان شناخته خواهد شد.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان‌جنوبی ضمن تاکید بر این‌که تمام بازی‌های رسانه‌ای را عملیات «طوفان‌الاقصی» بر باد داد، یادآورشد: این عملیات بود که ایران را به‌عنوان محور انسجام و اتحاد جامعه‌ی جهانی برای مسلمان جهان معرفی کرد.

حجت‌الاسلام مطهری‌مقدم بیان‌کرد: این‌که امام خامنه‌ای فرمودند «زلزله 15 مهر غیرقابل ترمیم است» جمله‌ای است که در یک کلمه می‌توان گفت «آبروی ریخته را نمی‌شود برگرداند»؛ آن هیمنه‌ای که برای اسرائیل درست کرده بودند، با وجود گنبد آهنین، سیستم امنیتی، اطلاعاتی و تسلیحاتی، با این طوفان و زلزله‌ی عظیم به باد رفت.

«عملیات الاقصی» هیمنه استکبار جهانی و نانو را در جهان را شکست داد

وی تاکیدکرد: طی این عملیات بزرگ، هیمنه و شاکله‌ی نه اسرائیل بلکه استکبار جهانی، ناتو و تمام ارتش‌های پوشالی را به معنای واقعی شکست داد و این غیرقابل ترمیم است.

خیزش عظیم جهان اسلام علیه حکام مستکبر کشورهای اسلامی

این کارشناس فرهنگی اضافه‌کرد: همان‌گونه که سیلی ما در عین‌الاسد زدیم و هیمنه‌ی آمریکا شکست و به دیگران جرات داد در مقابل آمریکا ایستادگی کنند و این زلزله را هم خیلی‌ها در سراسر دنیا نه تنها به دولت‌ها بلکه به مردم از جمله کشور اردن جرات داد و باعث زلزله‌ای خواهد شد که در آینده شاهد یک خیزش عظیم در جهان اسلام باشیم که مسلمین علیه حکام خودفروخته از جمله حکامی که با اسرائیل متحد هستند قیام کنند و آن‌ها را هم از کشور خود بیرون کنند و این بزرگترین صدمه، آسیب و ضربه‌ خواهد بود که این «طوفان الاقصی» جریان استکبار در سراسر جهان وارد خواهد کرد.

حجت‌الاسلام مطهری‌مقدم تصریح‌کرد: عملیات «طوفان‌الاقصی» این جرات را به مردم مظلوم در اقصی نقاط دنیا خواهد داد که می‌شود با دست خالی هم در مقابل زورگوترین زورگوها ایستاد همان‌گونه که مردم ایران در پیروزی انقلاب اسلامی و فلسطینی‌های در 70 سال ایستادند و این مهم‌ترین ضربه‌ای بود که بر پیکره‌ی جریان استکبار وارد شد و آن هیمنه‌ی پوشالی که برای خودشان درست کرده بودند ازبین برد.

جریان مقاومت جهان اسلام با تاسی از مکتب امام حسین (ع) شکل گرفته است

وی افزود: امروز می‌بینیم که این عملیات مهم، باعث یک خیزش عظیم در بین آحاد مسلمین شده که ان‌شاءلله ما شاهد این باشیم که مسلمانان در دیگر کشورها نیز علیه حکام جاهل خودفروخته خود قیام کنند و آنها را از سرزمین و کشورهای اسلامی به زیر بکشند.Top of Form

این کارشناس فرهنگی ضمن تاکید بر این‌که ما هر چه داریم از سیدالشهدا و قیام ایشان است، گفت: امام حسین علیه‌السلام با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستاد و ما با الگو و تاسی از سیدالشهدا این مکتب و محور مقاومت را راه انداختیم و جمله معروف سیدالشهدای مقاومت مبنی «ملت ما ملت امام‌حسین علیه‌السلام هستیم» هر روز بیشتر خود را نشان می‌دهد؛ موسسه یا مهندس محور مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی خود را تربیت شده مکتب سیدالشهدا علیه‌السلام می‌داند و هر روز مسلمانان شیعه و سنی در یمن، لبنان و فلسطین با تاسی از مکتب سیدالشهدا علیه‌السلام و با شعار «هیهات مناالذله» از کفار و استکبار بیزاری می‌جویند.

وی افزود: یکی از شهدای اخیر جریان «طوفان‌الاقصی» خطبه‌ی سیدالشهدا را قرائت می‌کرد و این نشانگر این است که فرهنگ حسینی دفن شدنی و فراموش شدنی نیست و ما هر چه در پیروزی در جریان جبهه‌ی مقاومت داریم به برکت خون و مکتب سیدالشهدا علیه‌السلام و روح جوانمردی و فتوت است که در مکتب سید الشهدا ما آموختیم.

وی تاکیدکرد: امروز نه تنها رزمندگان بلکه مردم عادی در فلسطین محکم در مقابل این همه بمباران و جنایت، در میدان ایستاده‌اند و میدان را خالی نکرده‌اند و امید دارند که از خون جوانان وطن، لاله خیزد؛ آنها به این رسیده‌اند که خون شهید، پایمال شدئنی نیست و خون بر شمشیر پیروز است.

انتهای خبر/ 5

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از