حالت تاریک
کارشناس مسائل سیاسی:

دولت پزشکیان جری‌تر از دولت روحانی خواهد بود

دولت پزشکیان جری‌تر از دولت روحانی خواهد بود

کارشناس مسائل سیاسی گفت: روی کار آمدن دولت آقای پزشکیان، قطعا ادامه دولت روحانی است، بلکه ممکن است این تفکر در این دوره جری‌تر هم بشوند.

علی اکبر تناکی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، با اشاره به رفتار ناپسند آقای فاضلی مشاور فرهنگی پزشکیان در میزگرد فرهنگی ویژه انتخابات، اظهارکرد: آنچه که ملموس است و ملت باید بد‌انند؛ این است که روی کار آمدن دولت آقای پزشکیان، قطعا ادامه دولت روحانی است، بلکه ممکن است این تفکر در این دوره جری‌تر هم بشوند.
وی با اشاره به رفتار‌های دیگری از این نوع از‌جمله بی‌شناسنامه خواندن مردم توسط روحانی، پرت کردن خودکار توسط ظریف، زیرمکروفون خبرنگار زدن توسط آخوندی و... گفت: متاسفانه این افراد پرورش یافته تفکرات غربی و سرمایه‌داری هستند و تربیت و تئوری‌های غربی و خصلت‌های سرمایه‌داری در مغز این افراد طوری سرایت و رسوخ کرده که حاضرند برای دو ریال سرمایه زیرآب زنی کنند.
کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: در‌واقع ورودی مغز این افراد تربیت غربی و خروجی آن هم رفتار‌های مشابه غربی هاست و ضرب المثل " از کوزه همان برون تراود که در اوست " در موردشان صدق می‌کند، اسم‌شان مسلمان است اما رفتارشان رفتار غربی هاست و به‌راحتی دروغ می‌گویند.
تناکی با بیان اینکه آقای پزشکیان قصد در قاعده بازی کردن ندارد، عنوان کرد: این آقا در همین ابتدای کار می‌گوید که قانون برنامه چندم را قبول ندارم، در‌حالی‌که اگر این قاعده و قانون اساسی را پذیرفته پس باید مجلس را هم قبول داشته باشد و در چارچوب قانون کار کند.
او ادامه داد: آقای ظریف هم از همین الان اعلام می‌کند که پیروزی ما قطعی است، متاسفانه معلوم می‌شود که بوی یک فتنه می‌آید. اما بر اساس این آیه از قرآن " و مکرو‌مکرو الله والله خیر الماکرین " قطعا این تفکر ضایع و نابود خواهد شد.
تناکی گفت: متاسفانه هم‌اکنون جهان یک جنگل به تمام معناست و همه شاهد کشت و کشتار در غزه هستند که سردمدار بزرگ آن آمریکا و تمدن غرب است، تمدنی که مخالف دین بوده، تربیت سرمایه‌داری دارد و در مرامش هدف وسیله را توجیه می‌کند و از دیدشان هر غلطی از قبیل قتل و غارت و دزدی مباح است. تفکر افرادی مانند آقای فاضلی هم پرورش یافته همین مکتب است که چون جزو هموطنان ما هستند، دعا می‌کنیم هدایت شوند.

انتهای پیام/٧

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از