حالت تاریک
پیام عالم اهل سنت بیرجند خطاب به اسرائیل:

روز دروغ‌پردازی تمام شد/ خانه‌ی ظلم را ترک‌کنید

روز دروغ‌پردازی تمام شد/ خانه‌ی ظلم را ترک‌کنید

عالم اهل سنت بیرجند گفت: امروز دنیا دارد می‌بیند روزی نیست که بتواند رژیم صهیونیستی جوسازی و دروغ‌پردازی کنند؛ خانه ظلمی که بر سر مسلمانان فلسطین ساخته‌اید را هرچه زودتر ترک کنید.

مولوی نایب عنانی، مدرس مدرسه علمیه الصدیق بیرجند در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: طبقه این آیه قرآن «تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم» هرچه در توان و قدرت شما است مجاهدین را کمک کنید.

وی افزود: حدود هفتاد و پنج سال یا هشتاد سال است که قبله‌ی اول مسلمانان، قدس شریف را صهیونیسم غصب کرده‌اند؛ مسلمانان مظلوم فلسطین را از خانه‌هايشان بيرون كرده است؛ امروز اگر یک پیروزی برای مسلمانان اتفاق بیفتد این مایه‌ی خرسندی و ابهت جهان اسلام می‌شود.

این عالم اهل سنت با بیان این‌که این جبهه مقاومت و نیرو را باید تقویت کنند؛ خاطرنشان‌کرد: در سرزمین‌های اسلامی باید توان مقابله کفرو استکبار هر روز بیشتر شود؛ الان جمهوری اسلامی ایران به رهبری حکمیانه مقام معظم رهبری، حمایت کافی و وافی را از مظلومان جهان خصوصا فلسطین دارد.

مولوی نایبی تصریح‌کرد: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از مظلومان حمایت می‌کند و در این راه، از هیچ قدرتی هراس ندارد.

تمام جهان اسلام خرسند از پیروزی مقاومت است

وی یادآورشد: آمریکا کشور به کشور می‌گردد تا نظر مسلمانان را نسبت به فلسطین تغییر بدهد اما ایران، برای اثبات عقیده و نشان‌دادن حقانیت کشور به کشور می‌رود؛ تمام جهان اسلام از این پیروزی، مقاومت و حمایت جهان اسلام خرسند هستند.

این مولوی اهل سنت بیان‌کرد: مسلمانی که اهل فلسطین هستند باید همیشه در این سرزمین بمانند و آن بیگانگانی که از جاهای دیگر به این کشور آورده شده‌اند و خانه‌های مسلمانان را به بهانه‌های واهی غصب و ویران می‌کنند باید از این سرزمین بیرون کرد و هر انسانی که انسانیت داشته باشد باید از این مظلومان حمایت کند.

اسرائیل باید خانه ظلمی که ساخته را ترک کند

مولوی نایبی خانه‌ اسرائیل را مانند خانه عنکبوت دانست و افزود: ساده‌ترین و بی ارزش‌ترین خانه، خانه عنکبوت است و رژیم صهیونیستی در فلسطین، خانه ظلم و زور ساختند و می‌دانند مسلمانان یک روزی به حق و حقوق خود خواهند رسید.

تمام عالم از اشغال فلسطین توسط اسرائیل ناراحت هستند

وی تصریح‌کرد: به ضجه افتادن رژیم صهیونیستی پس از دفاع فلسطین از خودشان به این خاطر است که می‌دانند تمام مسلمانان عالم از غصب این سرزمین ناراحت هستند و یک روزی باید این سرزمین را ترک کنند.

پس از سالها ظلم، باید اسرائیل به زنجیر بیفتد

این عالم اهل سنت بیرجند ضمن تاکید بر این‌که فلسطین برای مسلمانان است نه مال یهود، غاصب و صهیونیسم، گفت: امروز جبهه مقاومت تقویت شده است و وعده الهی و نصرت رب العالمین خواهد آمد؛ پس از سالها ظلم و جنایت، اسرائیل باید به زنجیر بیفتد.

مولوی نایبی تاکیدکرد: منافع غرب با وجود اسرائیل این جسومه فساد مسلمانان، در فلسطین دارد تامین می‌شود و این رژیم صهیونیستی با این اقدامات، منافع هم پیمانان خود را تامین کرده و در کشورهای اسلامی به گونه‌های مختلف زورگیری می‌کنند.

امروز روز جوسازی و دروغ‌پردازی نیست

وی تبیین کرد: امروز دنیا دارد می‌بیند روزی نیست که بتواند رژیم صهیونیستی جوسازی و دروغ‌پردازی کنند؛ امروز یک فرد عادی در اسرائیل اسلحه دارد که چنانچه با یک فلسطینی روبرو شد بتواند از خود دفاع کند؛ این کجای عدالت، مساوات، حقوق بشر سازمان ملل است که دم از حقوق بشر می‌زنند؛ همه اینها ساخته و پرداخته غرب است و این‌ها حامیان فلسطین و ظلم هستند که دنبال این هستند اسرائیل را مطرح کنند چراکه این رژیم غاصب نیز دست پرورده غرب است.

عالم اهل سنت بیرجند گفت: پس از عملیات «طوفان‌الاقصی» رژیم صهیونیستی می‌خواهد این‌گونه مظلوم نمایی‌ کند دل انسان‌ها را به درد بیاورند اما انسان‌ها امروز شاهد هستند و به عینه مشاهده می‌کنند امروزه اکاذیب و اراجیف کارساز نیست.

غصب خانه‌ی مسلمانان کجالی عدالت بشری است؟

مولوی نایبی تاکید کرد: گفتن اینکه باید حماس را محکوم کنید و مقاومت ظلم کرده است این‌ها جوسازی بر علیه مسلمانان مظلوم فلسطین است که این مسلمانان باید از خانه و کاشانه خود ترک کنند؛ این کجای عدالت است که انسان باید با کسی که خانه و زندگی او را غصب کرده روبرو شود آن هم به طور ناعادلانه، بدون سلاح و هیچ گونه حمایتی.

وی گفت: امیدواریم عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی نظیر امارات و عربستان با رژیم صهیونیستی صورت نگیرد چراکه مردم این کشورها از عادی سازی این روابط مخالف هستند و اما دولت‌های این کشورها نیز باید متوجه شده باشند که رابطه با رژیم صهیونیستی جز ضرر هیچ عایدی برای این کشورها ندارد.

انتهای خبر/ 5

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از