حالت تاریک
امام جمعه زیرکوه:

رژیم صهیونیستی به افول خود نزدیکتر شده است

رژیم صهیونیستی به افول خود نزدیکتر شده است

امام جمعه زیرکوه گفت: قطعا بعد از عملیات معجزه آسای طوفان الاقصی و حماسه بزرگ جریان مقاومت، رژیم صهیونیستی دیگر آن رژیم قبلی نخواهد شد و روز به روز رو به افول و نابودی خواهد رفت.

حجت الاسلام والمسلمین صباغیان امام جمعه زیرکوه در خصوص عملیات طوفان الاقصی، در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: مهمترین نکته‌ای که در عملیات طوفان الاقصی به عنوان بزرگترین موفقیت باید به آن توجه شود، این است که معادلات جهانی را درباره رژیم جعلی صهیونیستی به هم ریخت.

وی افزود: به خاطر اطلاعات غلط، نگاه بین المللی به این رژیم غاصب این بود که جریان مقاومت از طریق عملیات و حمله نظامی زمینی با نیروی انسانی، نمی‌تواند به اسرائیل نفوذ کند، اما طوفان الاقصی این نگرش را باطل کرد و به همه جهانیان نشان داد که گنبد آهنین و هیمنه این رژیم پوشالی و پفکی بود و با قدرت ایمان و توکل به خدا و البته با طراحی خود جوانان فلسطینی و جریان مقاومت این هیمنه فرو ریخت.

امام جمعه زیرکوه با اشاره به اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری، این شکست اسرائیل قابل ترمیم نیست، گفت: این عملیات موفقیت های مهم دیگری هم از جمله وحدت بیشتر جهان اسلام را در دفاع و حمایت از فلسطین به همراه داشته است.

وی عنوان کرد: در این عملیات دیدیم که نیروی مقاومت جدای بر قدرت بالای نظامی و دفاعی که دارد، متکی به قدرت ایمان هم هست که مقام معظم رهبری در این باره فرمودند که پیشانی و بازوی جوانان فلسطینی و طراحان مدیر و هوشمند فلسطینی را می بوسیم و به آنها افتخار می‌کنیم، آنها ملت بزرگ فلسطین را نشناخته‌اند.

صباغیان با بیان اینکه رهبر انقلاب تاکید کردند که این گام بزرگی که جریان مقاومت برداشت؛ در جهت پیروزی جبهه مقاومت گام بسیار مهمی بود و نشان از قدرت بالای جریان مقاومت است، اظهارکرد: امروز نه رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکا، رژیم جعلی و آمریکای قبل هستند، چرا که بسیار ناتوان و ضعیف شده اند و نه دیگر جریان مقاومت و جبهه مجاهدان فلسطینی دستشان خالی است، بلکه امروز جبهه مقاومت حقیقتاً در مقابل این رژیم می ایستد و به آن ضربه غیر قابل جبران می زند.

او بیان کرد: مصداق وضعیت کنونی جبهه مقاومت آیه ۳۰ سوره مبارکه فصلت  است که می فرماید: ( إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَيهِمُ المَلائِكَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتي كُنتُم توعَدونَ) به یقین کسانی که گفتند: «پروردگار ما خداوند یگانه است!» سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می‌شوند که «نترسید و غمگین مباشید، و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است! .

امام جمعه زیرکوه تصریح کرد: امروز اذعان همه جهان به شکست رژیم صهیونسیتی درعملیات غرورآفرین طوفان الاقصی، ناچاراً این رژیم ظالم و قاتل را به مظلوم نمایی واداشته است، اما این شکست از ابعاد نظامی و اطلاعاتی با تمام مظلوم نمایی و البته کمک امپراطور رسانه‌ ای و تبلیغات گسترده حامیان این رژیم کودک کش و استکبار جهانی، یک شکست غیر قابل ترمیم و یک زلزله ویرانگر جبران ناپذیر برای رژیم صهیونسیتی بود.

صباغیان افزود: بعید است که رژیم جعلی صهیونیستی با همه مظلوم نمایی هایی و تمام کمک‌های غربی ها، بتواند ضربات مهلک و عمیق عملیات بزرگ طوفان الاقصی مقاومت را ترمیم کند. قطعا بعد از این عملیات معجزه آسا و حماسه بزرگ جریان مقاومت، این رژیم دیگر آن رژیم صهیونسیتی قبلی نخواهد شد و روز به روز رو به افول و نابودی خواهد رفت و همانطور که رهبر حکیم انقلاب فرمودند؛ این مظلوم نمایی صد در صد خلاف واقع و دروغ است و هیچ کس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت چهره ای مظلوم بسازد.

وی تصریح کرد: اگر چه که این رژیم جعلی با مظلوم نمایی بهانه ای برای قتل مردم مظلوم فلسطین و غارت نوار غزه به دست آورده است، اما بدون شک این خون‌های به ناحق ریخته، باطلاقی برای غرق شدن این رژیم و هلاکت زود هنگام آنها خواهد شد و سیلی های محکم تری را از جریان مقاومت و البته از ناحیه خدا خواهند خورد و نابود خواهند شد.

 

انتهای پیام/7

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از