حالت تاریک

ریشه حادثه تروریستی کرمان در‌آمریکا و اسرائیل است

ریشه حادثه تروریستی کرمان در‌آمریکا و اسرائیل است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: ریشه این اقدامات به آمریکا و اسرائیل برمی گردد حتی اگر به ظاهر توسط گروه‌هایی مثل داعش و امثال آنها باشد ریشه و مدیریت صحنه توسط آمریکا و اسرائیل است.

حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی در گفتگو‌ با خبرنگار تحلیلی خبری «خاورستان»؛ با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در شهر کرمان و گرامی‌داشت یاد و خاطره این شهدا و شهدای انقلاب به خصوص شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی گفت: اهداف مدنظر تروریست‌ها از اجرای این اقدامات برای مردم روشن است ریشه این اقدامات به آمریکا و اسرائیل برمی گردد حتی اگر به ظاهر توسط گروه‌هایی مثل داعش و امثال آنها باشد ریشه و مدیریت صحنه توسط آمریکا و اسرائیل است.

وی با اشاره به این که هدف آن‌ها در واقع اهداف درونی و قلبی است افزود : آن‌ها می‌خواهند خاورمیانه یا غرب‌آسیا را شبیه لیبی و سوریه کنند‌ و این جزو آرمان‌های آن‌هاست به خاطر پروژه صیهونیست که هدفش تسلط بر غرب آسیا و دنیای اسلام است.

به گفته امام جمعه موقت بیرجند تنها راهی که وجود دارد همین است که بتواند نقشه‌های خود را پیاده کند خیلی از کشورهای اسلامی به‌ این موضوع توجه ندارند که اسرائیل یک دولت نیست و یک پروژه برای تسط بر غرب آسیا و نفت جهان و تسلط بر دنیای اسلام که حرفی برای گفتن دارد و خطر بزرگی برای صیهونیست‌ها می‌شود است.

حجت‌الاسلام عبادی اظهار کرد: جانمایی اسرائیل هم بر اساس این پروژه کلان نیل تا فرات صورت گرفت منتهی شتر در خواب بیند پنبه دانه، آن‌ها با هزینه‌های هنگفت اسرائيل را به وجود آورند و الان در برابر در دو گردان کوچک در غزه که از ایران مقاومت را الگو گرفتند در واقع هیمنه آن‌ها در هم شکسته است و بیش از دو ماه گذشته اما دستاوردی نتوانستند برای خودشان پیدا کنند و سیل مهاجرت از اسرائیل هم هم چنان ادامه دارد.

به گفته وی خوابی که دیدند خیلی بالا و بزرگ‌ بود اما آن چه در صحنه اتفاق افتاده است حریف دو گردان در طوفان‌الاقصی نشدند در کنار اینکه مدعی بودند ما لشکر چندم جهان هستیم در کنار این احساس حقارتی که به آن‌ها دست داده سرخوردگی که برای صیهونیست و آمریکا به وجود آمده که هزاران زن و کودک را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: این‌ها همین‌هایی بودند که سال گذشته شعار زن زندگی آزادی را در ایران سر می‌دادند اما امسال چند هزار زن و کودک را در غزه کشتند و مردم را از آزادی و زندگی محروم کردند در کنار این حالت انفعالی که دارند آبرویی هم برایشان باقی نمانده هم آرمانشان از بین رفته و هم با شعارهای تو خالی که با سیطره اقتصادی که داشتند رسانه‌های دنیا برایشان به وجود آوردند مثل حقوق بشر، حقوق زن آزادی از عصبانیتی که داشتند کاری کردند که آن‌‌ هم از دست رفته است.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: هزاران میلیارد سرمایه‌گذاری  که در جنگ نرم داشتند را هم باختند و آبرو و‌ حیثیتی برایشان نمانده است ذاتشان خونریزی است و با خونریزی انگار که آرام می‌‌شوند.

وی اظهار کرد: از حاج قاسم می‌ترسیدند بعد از شهادت دیدند که شهید حاج قاسم تیغش از خود حاج قاسم برنده‌تر شده است مراسم هم خشم آن‌ها را ایجاد کرده است این طور شد که آمریکا و رژیم صیهونیستی پشت صحنه طراحی کردند که این اتفاق بیفتد.

به گفته وی این ماجرا هم با اذن الهی با عنایت پروردگار و تدبیر مقام معظم رهبری به ضرر آن‌ها تمام خواهد شد کارها دست خداست مردم هرجا وظیفه‌شان را انجام دهند مسئولان انجام دادند حتی خدا همان چیزی که به عنوان شکست برای ما بوده است تبدیل به پیروزی کرده است و این خودش روحیه شهادت و انقلاب و مسیر حاج قاسم را زنده‌تر خواهد کرد‌ و چیزی به آن‌ها نخواهد رسید.

وی با اشاره به سخن شهید بهشتی که آمریکا از دست ما عصبانی باش و از عصبانیت بمیر افزود: این هم مورد توجه باشد که اگر داعش هم این کار را انجام داده باشد پشت صحنه صیهونیست‌ها حضور داشتند چرا که داعش جاده صاف کن صیهونیست‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: شاید الان به حساب داعش اعلام کند که ما این کار را انجام دادیم پشت سصحنه توسط صیهونیست مدیریت شد نشان آن هم که زمانی که داعش در سوریه بود یک گلوله هم به سمت اسرائیل نفرستاد هر چی شلیک کردند به سمت مسلمانان شیعه و سنی و زن و بچه بود.

وی ادامه داد: جهت‌گیری کلی از بالا توسط موساد اتفاق می‌افتد و رئیس تروریست‌ها آن‌ها هستند و خودشان تروریست را به وجود آوردند قبل از تشکیل اسرائیل این گروه‌ها نبود و از وقتی دیدند به برکت انقلاب دنیای اسلام زنده شده این‌ها هم به وجود آمد وگرنه ذات مسلمانان درنده خویی نبود.

وی ادامه داد: مجروحین داعش در بیمارستان‌های اسرائیل مداوا می‌شدند و توسط آن‌ها هدایت می‌شوند این اقدامات هیچ تاثیری نخواهد گذاشت و مردم ما را آگاه‌تر و آن‌ها را ضعیف‌تر خواهد کرد و فقط شکست‌های خودشان بیشتر خواهد شد.

به گفته وی سیطره رسانه‌ای را خودشان در هم می‌شکنند جنگ نرم را هم می بازند و در کنار جنگ سختی که باختند آن هم به دو گردان و دنیای اسلام بداند که می‌تواند اسرائیل را از صفحه روزگار محو کند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از