حالت تاریک
۲۱ شهریور ماه؛

سومین اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس برگزار می‌شود

سومین اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس برگزار می‌شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: سومین اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس به مناسبت سالروز حضور رهبر معظم انقلاب به عنوان جهادگر در زلزله شهریور ۴۷ فردوس و آغاز اردوهای جهادی در روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، جواد قناعت در جلسه برنامه‌ریزی روز ملی حرکت‌های جهادی و امداد مردمی در استان گفت: ۱۳ شهریور در تقویم رسمی کشور به نام‌ روز ملی حرکت‌های جهادی ثبت شده است که از این پس مسئولیت سنگینی برای گرامیداشتاین روز ملی بر عهده داریم.

وی افزود: سومین اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس به مناسبت ۱۳ شهریور، سالروز حضور رهبر معظم انقلاب به عنوان جهادگر در زلزله شهریور ۴۷ فردوس و آغاز اردوهای جهادی در روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پیش‌بینی برنامه‌های متنوع برای گرامیداشت روز ملی حرکت‌های جهادی و امداد مردمی در استان، ادامه داد: گردهمایی بانوان فردوس، اعزام گروه‌های جهادی، برگزاری مسابقات والیبال منطقه‌ای جام ۱۳ شهریور، پیاده‌روی عمومی، توزیع جهیزیه، رونمایی از المان‌های شهری، رزمایش کمک مومنانه، برپایی نمایشگاه اقتصاد به توان مردم و افتتاح پروژه‌ از جمله این برنامه‌ها است.

قناعت بر هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و ایفای نقش تیمی برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های سومین اجلاسیه ملی جهادگران در شهرستان فردوس تأکید کرد.

وی با تأکید بر ضرورت زنده‌نگه‌داشتن روحیه جهادی، تصریح کرد: برخی از سیاسیون به دنبال کمرنگ کردن روحیه جهادی در سطح جامعه هستند لذا یکی از وظایف سنگین انقلابی، انسانی و شرعی ما زنده نگه داشتن روحیه جهادی است.

استاندار خراسان جنوبی با یادآوری پیروزی انقلاب با روحیه جهادی مردم ایران، بیان کرد: با همین روحیه جهادی بود که در دوران دفاع مقدس و در عرصه‌های مختلف علمی، پزشکی، هسته‌ای و ... علی‌رغم توطئه‌ها و تحریم‌های دشمن به موفقیت رسیدم و قطار توسعه و پیشرفت کشور به حرکت خود ادامه می‌دهد.

قناعت گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز کشوری مقتدر است و پیام انقلاب اسلامی جهانی و فراگیری است که یکی از دلایل آن همین روحیه جهادی است که باید تقویت و به روز شود.

وی عنوان کرد: در مرکز استان میدان و مکان مناسبتی باید به نام ۱۳ شهریور نامگذاری شود.

استاندار در پایان افزود: همچنین تولید محتوا باکیفیت و فعالیت تبلیغی به مناسبت ۱۳ شهریور و روز ملی حرکت‌های جهادی باید به عنوان یکی از موضوعات اصلی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای خبر/10

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از