حالت تاریک
یادداشت؛

سپاه؛ تمام قد حافظ منافع مردم

سپاه؛ تمام قد حافظ منافع مردم

سپاه پاسداران یک نیروی مردمیاز جنس مردم برای مردم و به نفع مردم کار می‌کند و رافت و رحمتش برای مردم و شدت و خشمش در روبروی دشمنان مردم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،خبرنگار خاورستان به مناسب دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران در یادداشتی نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که تأسیسش نشانگر عمق نگاه پیرجماران یعنی حضرت امام خمینی(ره) بود و  همواره بخش جدایی ناپذیر قدرت دفاعی کشور در برابر تهدیدات بوده است.

حاصل اقدامات این نهاد در چهل و پنج سال فعالیت هم چیزی جز اقتدار ایران اسلامی و استحکام انقلاب نبوده است. از پیشگامی نوآورانه و خلاقانه در ساخت و تولید  ابزارهای جنگی و نظامی تا ورود پرتوان به عرصه‌های گوناگون خدمات اجتماعی و اقتصادی.

همراهی با مردم در حوادث و امدادرسانی به آنها را هم نباید نادیده گرفت. ورود به عرصه عمران و آبادانی و نقش‌آفرینی مناسب در این حوزه هم از دیگر فعالیت‌های سپاه است.

رد پای فعالیت این نهاد مردمی در جغرافیای مقاومت و تأمین امنیت منطقه هم بخش انکارنشدنی کارنامه سبزپوشان انقلاب اسلامی است نمونه آن حضور مقتدرانه در خلیج فارس، مبارزه با گروهکهای تروریستی، به ویژه نابودی داعش، مقابله با گروهک های تجزیه طلب از کومله و دموکرات تا جیش الظلم و...

توجه به مکتب انسان‌ساز سپاه را هم نباید فراموش کرد؛ به عنوان نمونه شهید حاج قاسم سلیمانی با آن ویژگیهای برجسته شخصیتی و مدیریتی و نقش‌آفرینی در قدرت امروز جبهه مقاومت و موثر در حوادث منطقه‌ای و بین‌المللی، یک پاسدار است و همینطور بسیاری از شهدای برجسته انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرم.

بذری که چهل و پنج سال پیش توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی  کاشته شد، حالا درختی تنومند شده است و به تازگی هم مقابل اسرائیل ابرقدرت پوشالی قد علم کرد و با حمله موشکی پوزه این جنایتکار کثیف را به خاک مالید.

آنچه در این سال‌ها تغییر نکرده  تداوم پیشرفت و تعالی سپاه در ازمینه‌های سخت افزاری و نرم افزاری و البته ادامه دشمنی بدخواهان با این نهاد انقلابی‌ بوده است که امیدواریم روز به روز سایه این دشمنان کج فهم کمرنگ شود و شاهد پیشرفت دوچندان این نیروی انقلابی در زمینه‌های مختلف باشیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از