حالت تاریک
امام جمعه طبس:

سیلی محکم‌تری برای اسرائیل در راه است

سیلی محکم‌تری برای اسرائیل در راه است

امام جمعه طبس گفت: ظلم و ستم‌های اسرائیل بر فلسطین، طوفان را بر علیه رژیم غاصب اسرائیل به پا کرد و سیلی محکم‌تری خواهد خورد و با اين سيلی ديگر هیچ‌گاه نخواهد توانست از جای خود بلند شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امام جمعه طبس در گفتگو با خبرنگار خاورستان اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب با دوراندیشی و سیاستی که برگرفته از روح معنویت، ارتباط تنگاتنگ با خداوند، اهل بیت علیه‌السلام و امام زمان (عج) دارند، نظرات، دیدگاه‌ها و ایده‌هایی که مطرح می‌کنند دلنشین انسان‌های عاقل در جهان است.

شکست بسیار سنگین اسرائیل جبران نخواهد شد

وی خاطرنشان‌ کرد: امام خامنه‌ای در این چند وقت اخیر فرمودند: «در عملیات 15 مهرماه اسرائیل شکست خورد و این شکست غیرقابل ترمیم است»، اسرائیل هر کاری هم بخواهد انجام بدهد این شکست غیرقابل ترمیم است؛ این آبروریزی مفتضحانه‌ای که برایش ایجاد شد در عرصه امنیتی، اطلاعاتی، سیاسی و نظامی، شکست بسیار سنگینی را متحمل شد.

امام جمعه طبس ادامه‌ داد: رژیم غاصب صهیونیستی برای این‌که آثار آبروریزی مفتضحانه‌ی خود را در جهان کم کند با ترفندهای ازطریق مظلوم‌نمایی خودش که در واقع از طریق امپراتور رسانه‌ای به میدان کشاندند می‌خواهد ایران را مقصر این شکست بداند تا مقداری از اثر شکست خفت‌بار خودش را جبران کند اما مردم جهان آگاه هستند.

افراد دارای رسانه رسالت جهاد تبیین را برعهده دارند

حجت‌الاسلام محمدی یادآورشد: در این موقعیت همه افراد، تریبون داران رسانه، معلمان، اهل منبر، دانشگاهیان و اساتید یک رسالت و مسئولیتی دارند و این وظیفه ما است که حداقل مردم اطراف و پیرامون خودمان را آگاه کنیم، نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرده و در راستای جهاد تبیین که امام خامنه‌ای برآن تاکید دارند قدم برداریم.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: «این ظلم و جنایت‌هایی که اسرائیل انجام داد و در واقع طوفانی به پا شد» تأکید کرد: مردم جهان آگاه هستند و برای این‌که فریب رسانه‌های دشمن را نخورند؛ رسالت و مسئولیتی که بر روی دوش اقشار جامعه و به ویژه خواص جامعه است که باید ابعاد این جریان مهم را تحلیل و تبیین کنند.

باید عملیات «طوفان‌الاقصی» را به جوانان تبیین کرد

امام جمعه طبس افزود: نوجوانان، جوانان و نسل جدید باید بدانند فلسطین 75 سال است تحت ظلم و جور است و می‌خواهد خانه و کاشانه خود را پس بگیرد و مردم جهان باید بدانند رژیم غاصب صهیونیستی مردان و جوانان رژیم صهیونیستی را کشتند و زنان را به اسارت بردند؛ این ها باید به درستی تبیین شود.

حجت‌الاسلام محمدی افزود: باید مراقب باشیم اسرائیل در این موقعیت می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرد و خود را مظلوم جلوه دهند و جای شهید و جلاد را عوض نکند وظیفه اهل رسانه است که به درستی تبیین شود و از این رسالت سربلند باشیم.

وی بیان‌ کرد: براساس تعالیم قرآن و اولیاء خداوند، ظلم هیچ‌گاه بی‌جواب نمی‌ماند که در آیات و روایات داریم مردم در دنیا جواب ستم خودشان را می‌بینند و بالاترین نوع ظلمی که امروز به بشریت اطلاق می‌شود همین ظلم و جنایت است که اسرائیل بر سر ملت مظلوم فلسطین فرود آورده است.

سیلی محکم‌تری در راه است/ با این سیلی اسرائیل زمین‌گیرخواهد شد

امام جمعه طبس تاکید کرد: این ظلم و ستم‌ها، اثر وضعی دارد و در واقع این مثل فنری است که هرچقدر بفشارد و قتی رها شود طوفانی به پا می‌کند این ظلم و جنایت‌هایی که تاکنون صورت گرفت طوفان را بر علیه اسرائیل به پا کرد، قطعا این ظلم و ستم‌ها اگر دوباره تکرار شود به فرموده امام خامنه‌ای « سیلی محکم‌تری خواهد خورد» و با اين سيلی ديگر هیچ‌گاه نخواهد توانست از جای خود بلند شود.

وی ضمن تاکید بر این‌که باید ملت‌ها، هوشیار و بیدار باشند، یادآور شد: تحلیل‌گران باید این واقعیت‌ها را تحلیل کنند که‌ ان‌شاءالله همان بصیرت دینی و سیاسی که امام خامنه‌ای مکرر فرمودند بتوانیم پیش‌بینی که رهبر انقلاب براساس آیات قران و روایات دارند را  مستندسازی کنیم چراکه این فرمایشات امام خامنه‌ای، جایگاه قرآنی و دینی دارد.

انتهای خبر/ 5

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از