حالت تاریک
مولوی اهل سنت ماخونیک:

شهادت اسماعیل هنیه جبهه مقاومت را پایدارتر کرد

شهادت اسماعیل هنیه جبهه مقاومت را پایدارتر کرد

مولوی اهل سنت ماخونیک گفت:شهادت اسماعیل هنیه تنها باعث افزایش پایداری، عزم و قدرت مقاومت برای ادامه جهاد و مقاومت تا پیروزی خواهد شد.

مولوی ملایی به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان گفت: بر عکس آنچه که مزدوران رژیم صهیونیستی رهبران حماس را افرادی بی سواد تلقی می‌کنند آقای اسماعیل هنیه فارغ‌التحصیل در مقطع دکتری بودند.

به گفته وی ایشان مشابه حضرت پیامبر(ص)و حضرت علی(ع) ۶۳ سال عمر کردند و تمام عمر را فی سبیل الله در جهت تقویت محور مقاومت تلاش کردند.

وی با اشاره به اینکه اسماعیل هنیه از کودکی عاشق شهادت بود، افزود که اگر دشمن فکر می‌کند می‌تواند با ترور رهبران حماس، مقاومت را شکست دهد، کاملاً در اشتباه است.

به گفته وی اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس مجاهد و رهبر بزرگ ملی فلسطین به اسطوره امت اسلامی برای آزادگان جهان و حتی کسانی که وی را نمی‌شناسند، تبدیل خواهد شد.

اسماعیل هنیه به عنوان مجاهدی صبور تمام عمر خود را صرف اعتلای اسلام و آزادی فلسطین نمود و ماه گذشته نیز با سه فرزندش و تعدادی از نوه‌هایش که همگی به شهادت رسیدند، صبورانه خداحافظی کرد و امروز هم پسرش با پیروی از راه پدر گفت خون ایشان پررنگ تر از‌ خون کودکان شهید غزه نیست.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از