حالت تاریک
استاد حوزه علمیه اهل سنت بیرجند:

شهادت هنیه درخت مقاومت را تنومند‌تر کرد

شهادت هنیه درخت مقاومت را تنومند‌تر کرد

استاد حوزه علمیه اهل سنت بیرجند گفت: خون پاک این شهید عزیز و سایر شهدای جبهه گسترده مقاومت، درخت پیروزی فلسطین را تنومندتر می‌کند.

مولوی عنانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان اظهار کرد: شهادت اسماعیل هنیه نویدبخش آزادی بیت‌المقدس و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است.

استاد حوزه علمیه اهل سنت بیرجند افزود: شهید اسماعیل هنیه فردی مجاهد و فردی بود که از قبله اول مسلمانان حمایت کرد و برای آزادی قدس می‌کوشید و شهادت حق ایشان بود و همانطور که آرزو داشتند به آرزوی دیرینه‌شان ایشان را رساند .

به گفته مولوی عنانی ایشان فرد مجاهدی بود که در راه خدا همه چیز خود را داده بود فرزند، زندگی،خانه و هستی خودش را در راه اسلام و آزادی قدس قبله اول مسلمانان داده بود.

وی تاکید کرد: شهادت این بزرگ‌مرد مایه این می‌شود که هزاران اسماعیل هنیه از سرزمین فلسطین و جهان اسلام بلند می‌شوند.

وی تاکید کرد: شهادت ایشان و ریختن خون ایشان درختی خواهد شد که ثمر خواهد داد تا هزاران اسماعیل هنیه دیگر بلند شود و این راه را ادامه خواهند داد.

به گفته وی آن شهید عزیز در جهادی خستگی ناپذیر و بدون ذره ای شک در مسیر آزادی سرزمین فلسطین و قبله اول مسلمانان جهان گام برداشت و پاداش خویش را با شهادت گرفت. 

وی تصریح کرد: بی شک مردم غیور ایران ترور مهمان خود را بر نمی‌تابند و عاملان این جنایت تاوان سنگینی بابت چنین اقدام وقیحانه ای خواهند داد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از