حالت تاریک
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش:

شهدا آگاهانه راه خود را انتخاب کردند

شهدا آگاهانه راه خود را انتخاب کردند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه شهدا آگاهانه راه خود را انتخاب کردند، گفت: هر کسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لباس رزم بر تن می‌کند، شوق و عشق به شهادت دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»؛ امیر سرتیپ رضا آذریان امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حمیدرضا خسروی که در هیئت ابوالفضلی (مصلی) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: راه شهادت برای همه رزمندگان باز است چرا که ما همچنان در حال دفاع از حریم ولایت و سرزمین ایران اسلامی هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه برای دفاع از سرزمین ایران اسلامی شهید هم باید بدهیم، تصریح کرد: برای دفاع از این کشور استوار ایستاده‌ایم و جان خویش را فدا می‌کنیم.

آذریان با اشاره به اینکه هر کسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لباس رزم بر تن می‌کند خود را برای شهادت آماده کرده و حتی در سوگندنامه‌ای که می‌خواند شوق و عشق به شهادت دارد، افزود: تاکنون در راه انقلاب و دفاع از کشور هزاران شهید تقدیم شده است.

وی با بیان اینکه شهدا آگاهانه راه خود را انتخاب کردند و اکنون ما باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم، عنوان کرد: شهید حمیدرضا خسروی همانند فرزندمان عزیز است و هیچ وقت خود را از مردم ولایتمدار و قرآنی استان خراسان جنوبی جدا نمی‌دانیم چون چنین فرزندانی را تربیت کردند که در راه دفاع از انقلاب و نظام اسلامی شهید می‌شوند.

پیکر شهید ستوان دوم حمیدرضا خسروی از شهدای نیروی زمینی ارتش روز شنبه در بیرجند تشییع و در قطعه دوم گلزار شهدای این شهر خاکسپاری شد.

شهیدان حمیدرضا خسروی از بیرجند، علی حسن‌زاده از آرین‌شهر و سرباز شهید رضا حسینعلی دردری از کرمان جمعی تیپ ۱۸۸ زرهی نزاجا، عصر سه‌شنبه ۲۸ آذر در تمرین صحرایی یکی از یگان‌های منطقه جنوب شرق نیروی زمینی و در مرحله پاکسازی منطقه تمرین از مهمات عمل نکرده، در اثر انفجار این مهمات به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از