حالت تاریک
رئیس اداره‌ گذرنامه فرماندهی‌ انتظامی‌ استان خراسان جنوبی:

بیش از ۲۲ هزار گذرنامه زیارتی صادر شد

بیش از ۲۲ هزار گذرنامه زیارتی صادر شد

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی گفت :۲۲ هزار و ۱۴۶ جلد گذرنامه زیارتی از آغاز امسال تاکنون در خراسان جنوبی صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، علی زنگویی در گفتگو با خبرنگار صدا وسیما همچنین از صدور ۱۸ هزار و ۴۲۶ گذرنامه عادی از ابتدای سال تاکنون در استان خبر داد و گفت: همچنین از ابتدای محرم نیز تا ۲۵ مرداد ۷ هزار و ۶۸۲ گذرنامه عادی و ۱۷ هزار و  ۸۷۹ گذرنامه زیارتی صادر شده است.  

وی با اشاره به اینکه گذرنامه‌های زیارتی از ابتدای محرم تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است افزود: تنها برای ورود و خروج به کشور عراق و گذرنامه‌های عادی برای تمامی کشور‌های خارجی معتبر است.

رئیس اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی عنوان‌کرد: افرادی که متقاضی گذرنامه جدید زیارتی اربعین هستند می‌توانند از طریق سامانه کاربردی پلیس من به نشانی police man.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند و نیاز به مراجعه حضوری نیست

زنگویی افزود: متقاضیان گذرنامه‌های عادی علاوه بر سامانه پلیس من، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ درخواست گذرنامه داشته باشند.

وی تاکید کرد: متقاضیانی که قصد تشریف به عتبات عالیات و پیاده روی اربعین را دارند درخواست گذرنامه را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان بیان داشت: اعتبار گذرنامه‌های زیارتی ۵ ساله بوده و صرفاً برای سفر به عتبات عالیات در ماه‌های محرم و صفر در نظر گرفته شده است.

 زنگویی هزینه صدور گذرنامه زیارتی را ۶۵ هزار تومان عنوان کرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از