حالت تاریک
وصیت‌نامه شهید احمد خسروی؛

عاشقانه‌ای با خدا

عاشقانه‌ای با خدا

شهید «احمد خسروی» در وصیت‌نامه‌اش نوشته است: پروردگارا ما را در راه صراط مستقیم حفظ کن و انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی(عج) منتقل بگردان.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، شهید «احمد خسروی» در سال ۱۳۴۰ در مشهد مقدس دیده به جهان گشود. با آغاز جنگ تحمیلی در لبیک به ندای امام خمینی در سال ۱۳۶۰ به جبهه حق علیه باطل اعزام شد و تا سال ۱۳۶۴ به دفعات مختلف در جبهه حضور یافت.

سرانجام در یکم شهریور ۱۳۶۴ در منطقه کردستان درحالی مشغول رانندگی بود به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

بخشی از وصیت‌نامه این شهید عزیز را می‌خوانیم:
 
بسم رب الشهدا و المجاهدین

به نام خدا و با سلام به حضرت مهدی (عج) منتقم خون شهیدان و یاور رزمندگان و با درود به امام امت خمینی بت‌شکن و مرزشکن، قلب تپنده محرومان عالم و درود به همه شهدا و مجاهدین راه اسلام از مظلومیت هابیل تا نهضت امام حسین علیه السلام و از نهضت حسین تا انقلاب اسلامی و جنگ حق علیه باطل.

شکر خدایی را که حکمتش چنان افتاد که ما در این برهه از زمان و در این مکان مقدس ایران اسلامی گذرای زندگی کنیم تا با کمک خودش بتوانیم صفوف حق را مستحکم‌تر سازیم.

سپاس خدا را که به ما نعمت بودن در جبهه را عطا نمود تا در کنار رزمندگان عاشق الله جهاد اکبر خویش را به انجام رسانیم و سپاس او را که به ما لیاقت آشنایی با قرآن و اهل بیت را عطا نمود تا با راهنمایش در صراط مستقیم حرکت کند و شکر حق را که به من نعمت داشتن توانایی در راه اسلام را عطا کرد.

پروردگارا ما را در راه صراط مستقیم حفظ کن

آفریدگارا رزمندگان ما را در پناه خود محفوظ نما

ایزدا انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی(عج)  منتقل بگردان.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از